اخبار داغ

رکابزن ملی‌پوش تیم دانشگاه آزاد تبریز:

نائب‌قهرمانی در اولین حضور نتیجه خوبی بود/ متاسف شدم که ورزشکارم!

نائب‌قهرمانی در اولین حضور نتیجه خوبی بود/ متاسف شدم که ورزشکارم!
صفرزاده در مورد نائب قهرمانی خود در رشته استقامت جاده گفت: من در این مسابقه فقط یک ثانیه برای قهرمانی کم آوردم و خطای استراتژیک باعث شد تا این مقام را از دست بدهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید صفرزاده در گفت‌وگو با آناج در خصوص برگزاری اولین مرحله از مسابقات لیگ برتر جاده گفت: این اولین مسابقات رسمی دوچرخه‌سواری کشور بعد از شیوع کرونا بود. من قبل از شیوع این بیماری مصدوم شده بودم و یک و نیم سال بود که هیچ مسابقه‌ای نداشتم. شخصاً انتظار چنین نتایجی را نداشتم و به همین خاطر از عملکردم راضی هستم. نه تنها خودم که بلکه مربیان تیم ملی نیز از شرایط آمادگی‌ام ابراز رضایت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی که در این رقابت‌ها در هر دو رشته استقامت و تایم‌تریل موفق به کسب مقام شد، در مورد نائب قهرمانی خود در رشته استقامت جاده اذعان داشت: من در این مسابقه فقط یک ثانیه برای قهرمانی کم آوردم و خطای استراتژیک باعث شد تا این مقام را از دست بدهم. با این حال خدا را شاکرم که در اولین مسابقه‌ام عملکرد خوبی داشتم.

,

ملی‌پوش تیم دانشگاه آزاد تبریز خاطرنشان کرد: بعد از انحلال تیم شهرداری 2 سال بود که تبریز در لیگ برتر هیچ تیمی نداشت تا اینکه امسال با همت مسئولان تیم دانشگاه آزاد تشکیل شد. فکر می‌کنم نائب قهرمانی در اولین حضور نتیجه قابل قبولی بود ولی ما امیدواریم تا در مرحله دوم که طی روزهای 7 و 8 مهر ماه در تبریز برگزار خواهد شد از سپاهان سبقت گرفته و به مقام قهرمانی برسیم.

,

صفرزاده مدعی شد: مرحله اول چون در اصفهان برگزار می‌شد شرایط باب میل تیم میزبان بود و این موضوع در نتایج تاثیر داشت؛ به تبع در تبریز این شرایط به سود ما خواهد بود و می‌توانیم عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم.

,

وی درباره حضور پرشمار رکابزنان تبریزی در این مسابقات نیز گفت: تبریز پیش‌تر مهد دوچرخه‌سواری ایران و آسیا بود. آن زمان که تیم پتروشیمی در آسیا قلدری می‌کرد ما تیم دومی هم داشتیم که دوچرخه‌سواران زیادی از این تیم معرفی شدند. به نظرم اگر تیم‌های ما منحل نمی‌شدند، الان می‌توانستیم 4 تیم سوپرلیگی داشته باشیم. منطقه آذربایجان با توجه به موقعیت کوهستانی، دوچرخه‌خیز است.

,

این دوچرخه‌سوار تبریزی در واکنش به صحبت‌های مسعودی‌ریحان عضو شورای شهر تبریز که اعلام کرده حاضر است یک روز از حقوق ماهیانه خود را به باشگاه تراکتور اهداء کند، مطرح کرد: نمی‌دانم چرا مسئولان ما فقط روی فوتبال فوکوس کرده‌اند. به اعتقادم تراکتور آنقدر بزرگ است که به کمک این افراد نیازی ندارد. نمی‌دانم هدف از این حرف‌ خودشیرینی بود یا برای رای جمع کردن، هر چه بود واقعاً مسخره بود.

,

سعید صفرزاده در خاتمه متذکر شد: اگر این افراد قرارداد ما را با بازیکنان فوتبال مقایسه کنند حتما خنده‌شان می‌گیرد. مطالبات اعضای تیم شهرداری بیش از 2 سال است که پرداخت نشده و من وقتی این صحبت‌ها را دیدم واقعا متاسف شدم که ورزشکار هستم و از ته قلبم افسوس خوردم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه