اخبار داغ

همت بلند دانشجویان بسیجی میاندوآب در کمک مومنانه/توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی در مناطق محروم

همت بلند دانشجویان بسیجی میاندوآب در کمک مومنانه/توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی در مناطق محروم
بسته های معیشتی در قالب کمک مومنانه توسط گروه های جهادی بسیج دانشجویی میاندوآب تهیه و به خانواده های مستضعف و آسیب دیده از شیوع کرونا اهداشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، چند ماهی است که ویروس منحوس کرونا میهمان کشور ما بوده و علاوه بر اینکه هزاران نفر از مردم کشور را مبتلا کرده  است، بسیاری از موضوعات را نیز تحت تاثیر قرار داده و ظاهرا به این زودی ها نیز قصد رفتن ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

این میهمان ناخوانده و ویروس منحوس در مدتی که در کشور ما بود، سبب تعطیلی مدارس، دانشگاهها، نماز جمعه و جماعت ها، اصناف و… نیز شده است و  به نوعی همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است و در آخرین مورد در ایام محرم و دهه اول این ماه که ماه حزن و اندوه و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش است، سبب تغییر نوع عزاداری ها شد.

,

در این بین نیز کسانی و خانواده هایی بودند که به نوعی تحت تاثیر ویروس کرونا، معیشت آنها دچار مشکل شده است و در این راستا بود که به دنبال دعوت رهبر معظم انقلاب از آحاد ملت برای کمک به نیازمندان و همنوعان خود، تمامی نهادها از جمله بسیح، سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین وزارت خانه های مختلف و اقشار مختلف مردم این دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و رزمایش گسترده‌ای در کشور برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان ایجاد شد.

,

در این زمینه در شهرستان میاندوآب نیز  رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان همزمان با سراسر کشور به راه افتاد و هر کس هر آنچه در توان داشت به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شتافتند، رزمایشی که تاکنون در مرحله دوم در دو مقطع زمانی به صورت هماهنگ کشوری انجام شده و هنوز هم ادامه دارد.

,

در این راستا تعدادی از دانشجویان بسیجی در شهرستان میاندوآب در قالب گروه جهادی شهید حججی حوزه بسیج دانشجویی میاندوآب در کنار سایر خیرین ها و ستادهای مردمی که اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های مستضعف و آسیب دیده از شیوع کرونا می کنند، دست به کار شده و بسته های معیشتی را برای خانواده های مستضعف و آسیب دیده از شیوع کرونا تدارک دیده و آن را توزیع کرده اند.

,

توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی در مناطق محروم

, توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی در مناطق محروم, توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی در مناطق محروم,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های میاندوآب در این زمینه به خبرنگار ما گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور برخی از مشاغل و اقشار دچار آسیب شدند و لذا دانشجویان بسیجی تصمیم گرفتند بسته حمایت معیشتی را تهیه و توزیع کنند.

,

پیام دلالیان افزود: در این راستا تعدادی از دانشجویان بسیجی در شهرستان میاندوآب در قالب گروه جهادی شهید حججی حوزه بسیج دانشجویی، در چند مرحله سبدکالایی را تهیه و به مرور توزیع کرده اند.

,

وی اظهار کرد: تاکنون در چهار مرحله و در مجموع  دانشجویان بسیجی با تهیه بیش از ۷۵۰ بسته معیشتی و یک هزار و ۲۵۰ عدد مرغ به یاری نیازمندان شتافته اند و این کمک های مومنانه هنوز نیز ادامه دارد.

,

دلالیان گفت: در مرحله اول کمک مومنانه ۲۵۰ بسته معیشتی،  در  مرحله دوم نیز ۲۵۰ بسته معیشتی به مناسبت نیمه شعبان و در  مرحله سوم نیز یک هزار و ۲۵۰ عدد مرغ بمناسبت عید قربان و غدیرغم تهیه و توزیع شده است.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های میاندوآب تصریح کرد:  در مرحله چهارم کمک های مومنانه نیز ۲۵۰ بسته معیشتی شامل بمناسبت ماه محرم و عزاداری شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) تهیه و توزیع شده است.

,

وی اظهار کرد: این بسته ها شامل مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، مایع دستشویی، ماسک و دستکش و توصیه های بهداشتی برای مقابله با کرونا بودند که در قالب یک بسته در مناطق محروم بخش باروق و حاشیه نشین شهرستان، توسط گروه های جهادی  دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های میاندوآب توزیع شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه