اخبار داغ

بازدید مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از دهستان هدف مانه و سملقان

بازدید مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از دهستان هدف مانه و سملقان
فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از روستاهای محروم واقع در دهستان شیرین سو مانه و سملقان بازدید کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک از مانه و سملقان، سرتیپ پاسدار مصطفی ربیعی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به  همراه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)  از پروژه‌های محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان شیرین سو بخش مانه در شهرستان مانه و سملقان بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

سردار ربیعی در خلال این بازدیدها اظهار داشت: سپاه همیشه در کنار مردم بوده و هست، باعث افتخار است که در دور افتاده ترین مناطق کشور اقدامات تحولی بسیار خوبی در حوزه های تربیتی، عمرانی و فرهنگی در حال انجام است.

,

 وی اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان شیرین سو، را خوب و تاثیرگذار عنوان کرد و ادامه داد: باید محرومیت زداییدر این منطقه رفع مشکلات آب و راه و در مرحله بعد تلاش جهت اشتغال زایی برای ساکنین این روستاها باشد.

,

 ربیعی ظرفیتهای خراسان شمالی را مناسب عنوان کرد و گفت: غنی ترین و مهمترین ظرفیت در هر منطقه نیروی انسانی آنجا است که باید فعال شود.

,

وی با اشاره به مشکل آب لوله کشی روستای حاج حسین که چند وقت قبل از آن در رسانه ها به غیزانیه خراسان شمالی یاد شده بود، ادامه داد: با بررسی هایی که انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که مشکل آب لوله کشی در این روستا باید با همت خود مردم حل شود چرا که زیرساخت فراهم است و فقط نیاز به دریافت امتیاز کنتور توسط خود مردم مطرح است.

,

سردار ربیعی در این سفر، از پروژه های ساخت راه روستایی، ساخت مسجد، خانه عالِم و مدرسه که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انجام شده بود بازدید کرد و در انتها نیز با حضور در یکی از مدارس محروم این دهستان، به دانش آموزان آن لوازم تحریر اهدا کرد.

,

انتهای پیام/ م ق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه