اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛

نقاهتگاه بیماران کرونایی در ایلام راه‌اندازی می‌شود

نقاهتگاه بیماران کرونایی در ایلام راه‌اندازی می‌شود
محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛ از راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونا در ایلام خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار؛ "محمد کریمیان "، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در خصوص ایجاد این نقاهیتگاه  گفت: ایجاد مراکز نقاهتگاه یکی از ملزوماتی است که در موقع همزمانی کرونا، آنفولانزا و وقوع بحران احتمالی، کمک کار ما خواهد بود؛ در این راستا نقاهتگاه نگهداری از بیماران مبتلا به کرونا در مرکز این استان به زودی راه اندازی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: علاوه بر فضای بیمارستانی  با راه‌اندازی مراکز نقاهتگاهی می‌توان کمبود فضای بیمارستانی را در مواجهه با بحران احتمالی و افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا و آنفلوآنزا در جهت خدمت به بیماران جبران کرد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در شرایط بحران احتمالی، بیماران بدحال در بیمارستان و بیماران با شرایط بهتر در مراکز نقاهتگاهی خدمات درمانی را دریافت خواهند کرد.

,

وی اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای راه‌اندازی مراکز نقاهتگاهی نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا در موقع افزایش آمار احتمالی بیماران، از آن برای خدمت به آنان استفاده کنیم.

,

کریمیان خاطرنشان کرد: پرسنل دانشگاه‌ علوم پزشکی در راستای مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم، هیچگاه احساس خستگی نخواهند کرد زیرا می‌دانند که مردم قدردان زحمات آنان هستند.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه