اخبار داغ

رئیس دادگستری چهارمحال و بختیاری:

تلاش می‌کنیم مردم طعم عدالت را بچشند

تلاش می‌کنیم مردم طعم عدالت را بچشند
رئیس دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش های فراوانی صورت گرفت که مردم طعم عدالت را بچشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ احمدرضا بهرامی رئیس دادگستری چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در دیدار آیت الله رئیسی با مدیران دستگاه های قضایی و سازمان های تابعه استان اظهار کرد: تلاش های فراوانی صورت گرفت که مردم طعم عدالت را بچشند.
 
وی با بیان اینکه در سال 98 به 79 درصد از پرونده ها رسیدگی شد افزود: 55 درصد از این پرونده ها تعیین تکلیف، سه درصد از کل آرا نقض و 1.1 درصد تقاضای ماده 47 شدند.
 
بهرامی به اجرای طرح پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود اشاره و بیان داشت: 920 فقره تخریب و رفع تصرف در این زمینه صورت گرفت، همچنین در این مدت اجرای طرح پاکسازی چاه های غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته، مسائل کارخانه حجاب شهرکرد پیگیری شد و مسائل مربوط به مشکلات چینی همگام و کارخانه سیمان شهرکرد و .. از دیگر مواردی بود که پیگیری شد.
 
وی پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی را از جمله مهم ترین وظایف دادگستری عنوان و یادآور شد: بیش از 6 هزار و 500 آموزش در همین راستا برای افراد آسیب دیده ارائه شد، ارجاع طرح جامع تحکیم خانواده یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در این مدت است که منجر به سازش 40 درصدی دعواهای خانوادگی شد.
 
رئیس دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به تمرکز بر ارائه مشاوره های مردمی در سه قسمت نیروهای مذهبی، مشارکت های سنتی و مشارکت های مردمی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری اولین استانی بود که اقدام به جمع آوری کمپ های غیرمجاز کرد و در حال حاضر 16 کمپ مجاز ترک اعتیاد در این استان فعالیت دارد، همچنین 46 مرکز توزیع دخانیت در این استان پلمپ شده است.
 
بهرامی با اشاره به عفو و بخشش 236 زندانی در این استان گفت: تلاش ما برای آزادسازی زندانی‌های با جرائم غیرعمد همچنان ادامه دارد.
 
انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه