اخبار داغ

رئیس اداره گاز شهرستان اصلاندوز خبر داد:

بهرمندی ۹۵ درصد از مناطق روستایی و عشایری اصلاندوز از نعمت گاز +فیلم

بهرمندی  ۹۵ درصد از مناطق روستایی و عشایری اصلاندوز از نعمت گاز +فیلم
کیانی رئیس اداره گاز شهرستان اصلاندوز از تکمیل پروژه گازرسانی در ۹۵ درصد از مناطق روستایی و عشایری این شهرستان خبرداد و گفت:با تکمیل پروژه های گازرسانی در بخش بران اصلاندوز، عملیات گاز رسانی به ۱۲ قشلاق عشایری باقی مانده نیز در حال پیگیری است تا تمام منطقه از نعمت گاز بهره مند شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم کیانی رئیس اداره گاز شهرستان اصلاندوز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به پروژه های شرکت گاز در مناطق محروم شهرستان اصلاندوز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر  شرکت گاز پیگیر عملیات گازرسانی به نقاط دور افتاده شهرستان اصلاندوز به ویژه مناطق عشایر نشین این شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی به بهره برداری پروژه های شرکت گاز در هفته دولت اشاره کرد و گفت: طی روزهای گذشته  نیز۱۱ پروژه گاز رسانی در منطقه عشایری،قشلاقات و روستاهای تابعه شهرستان اصلاندوز به بهره برداری رسیده است.

,
رئیس شرکت گاز شهرستان اصلاندوز از ورود بخش بران شهرستان اصلاندوز به وضعیت سبز خبر داد و گفت: با اجرای طرح شبکه گذاری و تکمیل پروژه های گازرسانی در بخش بران اصلاندوز، عملیات گاز رسانی به ۱۲ قشلاق عشایری باقی مانده نیز در حال پیگیری است تا تمام منطقه از نعمت گاز بهره مند شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه