اخبار داغ

استاد حوزه علمیه:

اهانت به پیامبراسلام(ص) نشان‌دهنده استیصال دشمنان است/ منطق قرآن در دنیا رشد کرده

اهانت به پیامبراسلام(ص) نشان‌دهنده استیصال دشمنان است/ منطق قرآن در دنیا رشد کرده
حجت‌الاسلام اسدی گفت: اگر نشریه‌ای به خودش اجازه می‌دهد به ساحت پیامبراسلام(ص) توهین کند برای این است که 1400 سال تلاش می‌کنند جهل را بر عالم حاکم کنند و نگرش مردم را نسبت به اسلام تغییر دهند اما منطق قرآن در دنیا رشد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اسدی استاد حوزه علمیه پیش از ظهر امروز در تجمع اعتراضی روحانیون و مردم بیرجند در محکومیت اهانت نشریه هتاک فرانسوی به پیامبراسلام(ص) گفت: در مفاهیم ادیان الهی رفتن انسان به سوی کمال دنبال می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اسدی استاد حوزه علمیه پیش از ظهر امروز در تجمع اعتراضی روحانیون و مردم بیرجند در محکومیت اهانت نشریه هتاک فرانسوی به پیامبراسلام(ص) گفت: در مفاهیم ادیان الهی رفتن انسان به سوی کمال دنبال می‌شود.,

وی افزود: تمدن اگر مبتنی بر عقلانیت نباشد، نتیجه‌ای جز جهل و استعمار ندارد.

,

استاد حوزه علمیه گفت: آمریکا در برابر ویروس کرونا دچار استیصال شده است.

,

حجت‌الاسلام اسدی افزود: اولین اصل قرآن، عقلانیت است و فکر را با تمدن رشد داده است.

,

وی اظهار کرد: این‌که برخی دنبال اهانت هستند نشان از استیصال است.

,

استاد حوزه علمیه افزود: در شرایطی زندگی می‌کنیم که برخی ادعا می‌کنند پیشرفت‌ها را در اختیار دارند اما آمریکا با تمام ادعاهایش، بیشترین اسلحه را در دنیا دارد چراکه هنوز عقلانیت را رشد نداده است.

,

حجت‌الاسلام اسدی اظهار کرد: دشمنان با ساختن داعش به نام اسلام، دنبال ضربه‌زدن به اسلام هستند.

,

وی با بیان این‌که مبارزه با جهل، جزو اصول اسلام است گفت: امام خامنه‌ای بر قوی‌شدن تأکید دارند.

,

استاد حوزه علمیه افزود: در برابر ایجاد رعب توسط دشمن، جمهوری اسلامی شهید سلیمانی را به میدان می‌فرستد تا اسلام واقعی را به دنیا معرفی کند.

,

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به تفاوت اسلام منطقی و اسلام آمریکایی اظهار کرد: آمریکایی‌ها، هالیوود را برای کار روی افکار عمومی و تحمیل منطقشان ایجاد کردند.

,

وی گفت: غرب دست روی سوریه گذاشت تا جبهه مقاومت را نابود کند و بنا بود دولت سوریه را تغییر دهند و منطق مادی‌گرایی را حاکم کند اما جایی که قدرت اسلام است و شهید حاج قاسم سلیمانی ورود می‌کند، کار به جایی می‌رسد بعد از سال‌ها دشمنان نتوانستند رئیس‌جمهور سوریه را تغییر دهند.

,

استاد حوزه علمیه افزود: جبهه مقاومت به حدی پیش رفت کرد که یهودی و مسیحی پشت سر شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفتند و غرب را به زانو درآورد.

,

حجت‌الاسلام اسدی اظهار کرد: هدف داعش، فاصله‌گیری مردم دنیا از اسلام بود اما کار به جایی رسید که فرمول غرب تغییر کرد و شهید حاج قاسم سلیمانی توانست گوشه‌ای از اسلام عقلانی را در دنیا به ظهور برساند.

,

وی گفت: داعش در عراق سریع پیشروی کرد اما حضور شهید سلیمانی معادلات را به نفع مقاومت بهم ریخت.

,

استاد حوزه علمیه افزود: اگر نشریه‌ای به خودش اجازه می‌دهد به ساحت پیامبراسلام(ص) توهین کند برای این است که 1400 سال تلاش می‌کنند جهل را بر عالم حاکم کنند و نگرش مردم را نسبت به اسلام تغییر دهند اما منطق قرآن در دنیا رشد کرده است.

,

حجت‌الاسلام اسدی اظهار کرد: روزی که دشمنان شهید سلیمانی را به شهادت رساندند، تصور کردند می‌توانند دنیا را بهم بریزند اما معادلات تغییر کرد و ایران در حد سیلی، پایگاه آمریکایی عین‌الاسد را ویران می‌کند و آمریکا جرأت پاسخ‌دادن ندارد و این منطق قرآن و قدرت اسلام است.

,

وی با بیان این‌که غرب در نژادپرستی مانده است گفت: امام حسین(ع) در روز عاشورا وقتی بر بالین غلام سیاهشان قرار می‌گیرند، مانند فرزندشان با او برخورد می‌کنند و صورتشان را بر صورت او می‌گذارند.

,

استاد حوزه علمیه افزود: قرآن و پیامبراسلام(ص) مبین و مکمل یکدیگرند و دشمن هر دو را مورد حمله قرار می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه