اخبار داغ

به دنبال ترس مردم از به خطر افتادن سلامتیشان؛

مشکل آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه در نیشابور قصد حل شدن ندارد

مشکل آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه در نیشابور قصد حل شدن ندارد
در پی اعتراضات مردم جهت نصب دکل مخابراتی در قسمت‌های مختلف نیشابور به دلیل ترس از به خطر افتادن سلامتیشان، مردم نیشابور کماکان با مشکل آنتن دهی خطوط تلفن همراه روبرو هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در پی اعتراض مردم جهت نصب دکل مخابراتی در نقاط مختلف شهر نیشابور به دلیل ترس از به خطر افتادن سلامت جسمی‌شان، در اکثر نقاط شهر نیشابور مشکل خطوط تلفن همراه وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

سال گذشته بود که در سفر وزری ارتباطات به نیشابور این موضوع به‌عنوان دلیل اصلی عدم گسترش خطوط مخابراتی مطرح شد و قرار بر این شد که دکل‌های مخابراتی در مکان‌های عمومی مانند پارک‌ها نصب شود که در حال حاضر شاهد این اتفاق هستیم.

,

در آخرین این اعتراضات، مردم منطقه اطراف ورزشگاه تختی، با ارسال نامه‌ای به مسئولین خواهان توقف نصب دکل در ورزشگاه تختی نیشابور به دلیل ترس از سلامتی‌شان را مطرح کردند.

,

, ,

در پی این اعتراض‌ها نمایندگی اداره املاک و اراضی آستان قدس رضوی در نیشابور در نامه‌ای به اداره ورزش و جوانان مخالفت خود را جهت نصب دکل در زمین این مجموعه ورزشی اعلام کرد.

,

, ,

با مطرح‌شدن این نامه مشکل مخابراتی در این منطقه وارد فاز جدید شد که روند کار را دچار پیچیدگی کرده است.

,

محسن کاوه رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: مردم منطقه ورزشگاه تختی در چند روز گذشته به جهت نگرانی خود از نصب دکل مخابراتی در محدوده منازل خود به اداره ورزش و جوانان مراجعه کردند و تمام صحبت‌های دوستان را شنیده‌ایم.

, .,

وی افزود: به‌منظور احترام به اعتراض مردم با اختیارت خودم پروژه را برای چند روز تعطیل کردم و نامه را به شورای تأمین شهرستان ارسال کردم که هنوز جوابی داده نشده است.

, .,

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور با اشاره به نامه آستان قدس رضوی مبنی بر اینکه اجازه نصب دکل در اراضی این نهاد مجاز نیست، بیان کرد: ما اجاره ۹۹ ساله با آستان قدس رضوی داریم و اینکه آستان قدس این نامه را زده به خاطر اعتراض مردم بوده و از سر خود باز کرده است.

, .,

وی ابراز کرد: متأسفانه در محدوده منطقه ورزشگاه تختی آنتن دهی مناسب نیست و حتی برای بخشی از کارهای اداری مشکلاتی به وجود می‌آید.

, .,

کاوه با اشاره به اشکالات نامه اعتراضی مردم تصریح کرد: نامه اعتراضی که به نام مردم برای من ارسال شده دارای اشکالاتی از جمله اینکه تمام امضاهای زده شده زیر نامه بدون مشخصات است و احتمال دارد یک نفر چند امضا زده باشد.

, .,

وی تأکید کرد: ما منتظر دستور شورای تأمین هستیم و فعلاً هم پروژه تعطیل‌شده، البته فکر می‌کنم که دکل مخابراتی از لحاظ روانی بر روی مردم تأثیری داشته باشد چرا که در نقاط بسیاری حتی ادارات دکل‌های مخابراتی نصب است.

, .,

محمود شهرآبادی، رئیس اداره مخابرات شهرستان نیشابور نیز گفت: این دکل از آن همراه اول نیست و شرکت ایرانسل باید پاسخگو باشد.

, .,

وی خاطر نشان کرد: ایرانسل هیچ نماینده در نیشابور ندارد و امکان پیگیری موضوع در شهرستان وجود ندارد.

, .,

به نظر می‌رسد عدم گفت‌وگو با مردم بر سر مباحث علمی و بی اطلاعی مردم از واقعیت امواج این دکل‌ها باعث بروز این مشکلات در شهر شده است

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه