اخبار داغ

در پی عدم تشکیل کلاس‌های حضوری انجام شد؛

اعتراض والدین روستایی در نیشابور به عدم تشکیل کلاس‌های درس

اعتراض والدین روستایی در نیشابور به عدم تشکیل کلاس‌های درس
والدین و دانش آموزان روستای سرچاه به عدم تشکیل کلاس های درس حضوری در این روستا اعتراض کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امروز والدین و دانش‌آموزان روستای سرچاه با اعتراض به آموزش‌وپرورش نیشابور به عدم حضور معلمین در این مدرسه اعتراض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حسن سرچاهی از والدین روستا دراین‌باره گفت: اینترنت روستا به‌شدت ضعیف است و مردم نیز از نظر مالی توانایی تأمین تجهیزات مدرن را ندارند و نمی توانند در کلاس‌های آنلاین شرکن کنند به همین دلیل کلاس‌های حضوری برای ما بهتر است.

,

وی با اشاره به گذشت یک هفتگی از شروع مدارس تصریح کرد: ۲۰ دانش‌آموز پسر دبیرستانی داریم که همگی در رشته انسانی درس می‌خوانند و طی این هفته هیچ کلاسی برای آن‌ها برگزار نشده است.

,

یکی دیگر از مردم این روستا اظهار داشت: کلاس‌های حضوری طی یک هفته گذشته برگزار نشده است و بچه‌ها صبح که به مدرسه می‌روند سریع برمی‌گردند و این بلاتکلیفی برای دانش آموزان سخت است.

,

احمد صالحی تبار خاطرنشان کرد: می‌گویند باید یا به نیشابور، فیروزه یا همت‌آباد برای ادامه تحصیل بروند که همت‌آباد با فاصله ۴۰ کیلومتر ینزدیک‌ترین مسیر است ولی رفت و آمد برای ما مشکل است.

,

وی تأکید کرد: اگر معلم به روستا نیاید نمی‌توانیم بچه‌ها را با این گرانی به نیشابور یا جاهای دیگر برای تحصیل بفرستیم.

,

رسول سرچاهی، یکی از این دانش‌آموزان بیان داشت: حدود ۱۰ معلم سال گذشته برای تدریس می‌آمدند و امسال از اولین روز سال تحصیلی معلم‌ها و مدیر نیامده‌اند.

,

علی سرچاهی، دیگر دانش‌آموز این مدرسه تصریح کرد: روز اول و دوم فقط یک معلم به مدرسه آمد ولی دو روز گذشته هیچ‌کس نیامده است و فقط یکی از معلم ها که فرزند روستا است در کلاس حاضر و به بچه‌ها درس داد.

,

ابراهیم امین نژاد، معاون متوسطه آموزش‌وپرورش نیشابور گفت: مشکل این مدرسه جابجای مدیر است که آمدن معلم به این مدرسه درگرو این جابجایی است.

,

وی افزود: در این روستا پنج مدرسه وجود دارد که فقط یک مدرسه معلم ندارد و مشکل دارد و صد درصد کامل نیست و در حال رایزنی برای این مطلب هستیم.

,

امین نژاد خاطرنشان کرد: مدیر مدرسه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در شهر شاید صحبتی کرده باشد و شبهه ایجاد کرده است و سیاست آموز و پرورش این است که دانش‌آموزان در این مدرسه درس بخوانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه