اخبار داغ

مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه برگزار شد + تصاویر

مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه برگزار شد + تصاویر
با برگزاری مراسمی، مراسم تکریم و معارفه معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز , مراسم تکریم و معارفه معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان و با حضور استاندار، مدیران کل و جمعی از مسئولان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز ,

 بر اساس حکم وزیر کشور حسین خوش اقبال به عنوان معاون سیاسی امنیتی جدید استاندار کرمانشاه معرفی و از خدمات شایسته محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی پیشین استاندار تقدیر بعمل آمد.

,

خوش اقبال در این مراسم اظهار داشت: کار مردم نباید معطل کم انگیزگی ها شود باید درک مشترک و دغدغه مندانه ای از حفظ انسجام ملی داشته باشیم.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: مردم اگر صداقت و حسن رفتار مدیران را ببینند شریک مشکلات و ناکامی ها خواهند بود نمونه آن کمک های مومنان در جریان مقابله با کرونا است.

,

وی با اشاره به سال آخر دولت دوازدهم،خاطر نشان کرد: در این سال آخر دیگر مجال برگزاری نشست ها و جلسات نیست و باید وقت را صرف پیشرفت کارها و اقدامات عقب مانده کنیم.

,

خوش اقبال با اشاره به تنوع قومی و مذهبی در استان کرمانشاه گفت: ممکن است در اندیشه و رأی همسان نباشیم اما برای پیشبرد اهداف و توسعه استان حتماً همسویی داریم.

,

وی همچنین بیان داشت رسانه‌ها ظرفیت توانمندی برای توسعه استان هستند و تعامل دو سویه را با رسانه‌ها خواهم داشت و معتقد هستم که نقد عالمانه بیشتر در دایره انصاف می گنجد.

,

محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی پیشین استاندار کرمانشاه در ادامه این مراسم خدمت به مردم استان کرمانشاه را در طول ۳۱ ماه تصدی خود توفیق بزرگی دانست و اظهارداشت: در همراهی با استاندار کرمانشاه، تلاشی جز برای درخشش نام کرمانشاه به عنوان "سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی" و برداشتن موانع از راه پیشرفت استان نداشته ام.

,

وی از آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و بازوند استاندار کرمانشاه به عنوان دو شخصیت موثر در همگرایی و هم افزایی در استان نام برد و خاطر نشان کرد: بدون شک حضور این شخصیت ها منشاء امنیت، ثبات و تحول در عرصه ملی است که در تمامی حوزه ها پیگیر مسائل و مشکلات هستند.

,

الهی تبار خاطر نشان کرد: دفاع از نظام در طول خدمت برای بنده بسیار مهم بود و در این خصوص دقت داشتم چرا که اعتقاد دارم نظام به سادگی به ما نرسیده است و هزینه های بسیاری در این راه صرف شده است.

,

وی گفت: باید به دنبال حفظ ارزش‌های نظام باشیم و خود را فدای این ارزشها کنیم و همواره سعی کنیم در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نداشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه