اخبار داغ

در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه مطرح شد

توافق با بنیاد مستضعفان برای رفع مشکلات سرفیروزآباد/ ۸۰ درصد طرح های اشتغالزایی کمیته امداد به نتیجه رسیده است

توافق با بنیاد مستضعفان برای رفع مشکلات سرفیروزآباد/  ۸۰ درصد طرح های اشتغالزایی کمیته امداد به نتیجه رسیده است
هوشنگ بازوند, استاندار کرمانشاه گفت: توافقنامه‌ای با بنیاد مستضعفان تنظیم کردیم که علاوه بر خدمات دولت بنیاد هم بتواند خدماتی در این منطقه داشته باشد تا بتوانیم عقب ماندگی ها را حل و فصل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز ,  هوشنگ بازوند امروز پنج شنبه در جلسه شورای اداری و آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه که در استانداری برگزار شد ضمن تقدیر از مردم و مسئولین هیات ها به جهت برگزاری مراسم عزاداری ابا عبدالله(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار داشت: با همکاری و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی خوشبختانه وضعیت استان کرمانشاه به لحاظ بیماری کرونا مطلوب‌تر از سایر استان ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز ,

استاندار کرمانشاه همچنین اشاره ای به برگزاری انتخابات در روز جمعه داشت و افزود: فردا انتخابات در سه شهرستان و دو حوزه انتخابی برگزار می شود و امیدوارم مردم با حضور چشمگیر خود حماسه ای دیگر رقم بزنند.

,

وی خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند رای مردم حق الناس است و ستاد انتخابات به مردم این اطمینان را می‌دهد که از آراء آنها حفاظت خواهد شد.

,

بازوند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان داشت: این هفته به لحاظ فرهنگی بسیار ارزشمند و غنی است و امیدواریم که اقداماتی که توسط بنیاد حفظ آثار مد نظر گرفته شده است با همکاری مدیران دستگاه های مختلف به خوبی اجرا شود.

,

وی به تجلیل از ۱۸۰۰۰ پیشکسوت دوران دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مدیران باید نسبت به برگزاری این برنامه اهتمام ویژه داشته باشند چرا که اگر امروز کشور ما جزیره امن در بین خاورمیانه محسوب می شود مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی و ایثارگری رزمندگان است.

,

بازوند در بخش دیگری از سخنانش به بازگشایی مدارس اشاره کرد و اذعان داشت: تاکید می کنم بر این موضوع دقت شود و در سلامت دانش آموزان و معلمین نهایت دقت از طرف آموزش و پرورش به کار گرفته شود و همانطور که قبل از بازگشایی اشاره کردم اجباری در حضور در مدارس نیست و از طریق شبکه شاد و تلویزیون می توانند آموزش را انجام دهند.

,

وی با بیان اینکه درمان بیماری کرونا در بیمارستان ها نیست افزود: در بحران کرونا زندگی جاری مردم باید ادامه پیدا کند و بتوانیم با کرونا زندگی کنیم لذا در مقابل کرونا باید رفتاری نشان دهیم که این ویروس نتواند پیروز میدان باشد.

,

بازوند با انتقاد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اتوبوسرانی و تاکسیرانی گفت: شهردار باید برای این موضوع نظارت کافی داشته باشند.

,

استاندار کرمانشاه در ادامه از مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)کرمانشاه به جهت اقدامات شایسته در ایجاد اشتغال در جامعه هدف و کسب رتبه نخست کشوری در این خصوص گفت: کسب رتبه نخست در بین ۳۱ استان نشان می‌دهد که برنامه‌های اقتصادی استان کرمانشاه رو به رشد است و این جای تقدیر دارد.

,

وی به مدیران تذکر داد: اگرچه سال آخر دولت است اما مدیران نباید در خود بی‌انگیزگی احساس کنند و با همان توان ابتدای دولت تا لحظه آخر کار کنند تا بتوانیم نسبت به ارائه خدمات به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده باشیم.

,

بازوند خاطرنشان کرد: دولت نیز در سال پایانی تمام توان خود را به کار گرفته است اگر چه بیماری کرونا و تحریم ها اثرات منفی بر اقتصاد گذاشته است.

,

 

,

توافق با بنیاد مستضعفان برای رفع مشکلات سرفیروزآباد/ عملیات اجرایی‌ پتروشیمی چهارم به زودی آغاز می شود

, توافق با بنیاد مستضعفان برای رفع مشکلات سرفیروزآباد/ عملیات اجرایی‌ پتروشیمی چهارم به زودی آغاز می شود,

وی در بخش دیگری از سخنانش از انعقاد توافق‌نامه‌ای با بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی فراوانی که در بخش سرفیروزآباد وجود دارد توافقنامه‌ای با بنیاد مستضعفان تنظیم کردیم که علاوه بر خدمات دولت بنیاد هم بتواند خدماتی به این منطقه داشته باشد تا بتوانیم عقب ماندگی ها را حل و فصل کنیم.

,

وی به افتتاح سه پروژه در استان کرمانشاه طی ۷۰ روز گذشته توسط رئیس جمهور اشاره کرد و بیان داشت: در ۳ سال اخیر اقدامات شایسته ای در استان شکل گرفته است چنانچه فاصله گازرسانی روستاهای استان با میانگین کشوری از ۲۱ درصد به ۵ درصد کاهش یافته است و این تایید کننده پیشرفت برنامه های اقتصادی در استان است.  

,

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم نیز با ۷ هزار میلیارد سرمایه گذاری به زودی آغاز خواهد شد که با اجرای این طرح شاهد یک تحول اقتصادی چشمگیری در منطقه خواهیم بود.

,

استاندار کرمانشاه در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شایسته محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی پیشین گفت: در مدت بیش ۲۳ سال آشنایی با آقای الهی تبار افتخاراتی همچون انقلابی بودن، مردمداری و عشق به نظام و مردم در ایشان کم نشده است.

,

بازوند به نقش آفرینی الهی تبار در بحران ها از جمله  زلزله، سیل و کرونا در استان کرمانشاه، گفت: در بحث زلزله ایشان با همکاری بهزیستی، دانشگاه‌علوم‌پزشکی و سمن ها توانست همزمان با ساخت و ساز خانه‌های مردم، آسیب های روحی و روانی را نیز کاهش دهد.

,

مقام ارشد استان خاطر نشان کرد: در بحران سیل نیز با وجود اینکه این بحران به  طور مستقیم در حوزه کاری ایشان نبود ولی به شکل شبانه روزی در منطقه حضور داشت و به آسیب دیدگان کمک می کرد.

,

بازوند بیان داشت: در مسئله شیوع بیماری کرونا نیز آقای الهی تبار دغدغه جدی داشت و به صورت ویژه امورات را پیگیری می‌کرد و اگر امروز می‌بینیم شرایط ما نسبت به استانهای دیگر شرایط بهتری است مرهون زحمات ایشان است.

,

وی همچنین به نقش ایشان در روند بازگشایی مرز خسروی اشاره کرد.

,

بازوند در ادامه از معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری به عنوان فرزند غیور استان نام برد و گفت: نجابت و کاردانی ایشان زبانزد همگان است و امیدوارم در این راه موفق و موید باشد.

,

 

,

 درصد طرح های اشتغالزایی کمیته امداد به نتیجه رسیده است

,  درصد طرح های اشتغالزایی کمیته امداد به نتیجه رسیده است,

محسن رخصی از اجرای ۵۶۰۰ طرح اشتغالزایی در سال ۹۸ و کسب رتبه اول در این خصوص خبر داد و اظهار داشت: این موفقیت با اعتباری بالغ بر ۱۸۳ میلیارد تومان تحقق یافت.

,

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)کرمانشاه افزود: هدف گذاری ما برای سال جاری نیز ۶ هزار فرصت شغلی است که به این منظور جلسات متعددی را با بانک های عامل برگزار کردیم.

,

وی خاطر نشان کرد: در صورت تامین اعتبار این آمادگی را داریم که این تعداد را به ۱۰ هزار فرصت شغلی افزایش دهیم.

,

رخصی همچنین با اشاره به آموزش ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مدد جویان طی سال گذشته، گفت: در صورت تامین اعتبار امسال بیش از ۵ هزار مددجوی استان را تحت آموزش‌های مهارتی قرار خواهیم داد.

,

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه افزود: بر اساس آمار ارائه شده توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی حدود ۸۰ درصد طرح های اشتغالزایی کمیته امداد به نتیجه رسیده است.

,

رخصی با توجه به اهمیت اشتغال در کشور و به تبع آن در استان، گفت: یکی از دغدغه های ما در استان نبود فرهنگ کار است که بر این اساس از مدیران و رسانه ها تقاضا داریم جهت نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش اهتمام ویژه داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه