اخبار داغ

استاندار لرستان:

آغاز طرح اقدام ملی مسکن در لرستان/ 2000 واحد احداث می‌شود

آغاز طرح اقدام ملی مسکن در لرستان/ 2000 واحد احداث می‌شود
خادمی، استاندار لرستان گفت: طرح اقدام ملی مسکن در لرستان به زودی آغاز و 2000 واحد احداث می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی در جلسه طرح اقدام ملی مسکن در استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: طبق برنامه تعریف شده، با حضور هیئت مدیره ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و فراهم آمدن مقدمات، بزودی طرح اقدام ملی مسکن در استان با توجه به پیشرفت های حاصل شده آغاز می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: با اجرای این طرح مراحل ساخت تعداد دو هزار واحد از ۱۰ هزار واحد طرح مذکور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان عملیاتی خواهد شد.

,

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: هیئت مذکور بازدیدهای خود را از اراضی مسکن و شهرسازی در سه شهرستان خرم آباد، دورود و بروجرد انجام داده و محل های جانمایی طرح اقدام ملی مسکن به تأیید آنان رسیده است.

,

وی ضمن تقدیر از کمک های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به استان، تصریح کرد: با توجه به پیشینه بسیار خوب اقدامات این ستاد در لرستان به خصوص در زمینه سیل، تأمین اقلام مردم، کمک به کشاورزان و تأمین بخشی از اقلام آسیب دیدگان ویروس کرونا، امیدواریم طرح اقدام ملی مسکن نیز به نحو مطلوب در استان اجرایی شود.

,

خادمی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با بهره‌گیری از تجربیات خود در ساخت مسکن، با کمترین نقص ممکن و در بازه زمانی مشخص این طرح را اجرایی کند تا مردم استان به بهترین شکل از آن بهره مند شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه