اخبار داغ

در تجمع مردم کرمان در پی اهانت به پیامبر اعظم(ص) مطرح شد؛

دستگاه دیپلماسی در برابر اهانت به پیامبر اعظم (ص) موضع قاطع اتخاذ کند

دستگاه دیپلماسی در برابر اهانت به پیامبر اعظم (ص) موضع قاطع اتخاذ کند
مردم کرمان عصر امروز در تجمع اعتراض آمیز نسبت به آتش کشیدن قرآن و اهانت به پیامبر اعظم(ص) که در جوار مزار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یارانش برگزار شد، در بیانیه ای خواستار شدند تا دستگاه دیپلماسی با اتخاذ موضع قاطع با هتاکی های بی شرمانه و گستاخی نسبت به مقدس ترین مقدسات، کلام وحی و پیامبر رحمت و با اکتفا ننمودن به محکومیت حداقلی تلاش کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان؛ عصر امروز مردم کرمان در جوار مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش در واکنش به هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم (ص) و قرآن کریم در تجمعی این کار شنیع را محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مردم کرمان ضمن محکوم کردن این اقدام در بیانیه ای تاکید کردند بر این عقیده هستیم که رفتار سخیف شخصی تندرو در آتش کشیدن قرآن کریم در سوئد و اقدام موهن مجله فرانسوی و بازنشر تصاویر توهین آمیز پیامبر اسلام، بخشی از برنامه اسلام ستیزانه آمریکای مستکبر و صهیونیست بین الملل علیه همه انسان ها، آزادگان و کشورهای حوزه مقاومت بوده که موجب رنجش و خشم مسلمانان در عالم بویژه ملت شریف، مومن و انقلابی ایران اسلامی است.

,

دستگاه دیپلماسی در برابر اهانت به پیامبر اعظم (ص) موضع قاطع اتخاذ کند

, دستگاه دیپلماسی در برابر اهانت به پیامبر اعظم (ص) موضع قاطع اتخاذ کند,

همچنین در این بیانیه از همه جوامع بین المللی، آزادگان، مسلمانان جهان و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران خاصه دستگاه دیپلماسی خواسته شد که با اتخاذ موضع قاطع با هتاکی های بی شرمانه و گستاخی نسبت به مقدس ترین مقدسات، کلام وحی و پیامبر رحمت و با اکتفا ننمودن به محکومیت حداقلی تلاش کنند.

,

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی توکلی امام جمعه موقت کرمان گفت:برای خاموش کردن نور خدا، دشمن از مقدماتی استفاده می کند که یکی از آنها اهانت به شخصیت های طراز اول مکتب اسلام است.

,

دشمن به دنبال گرفتن رنگ خدایی از سبک زندگی اسلامی است

, دشمن به دنبال گرفتن رنگ خدایی از سبک زندگی اسلامی است,

وی ادامه داد: دشمن گاهی با جنگ های تحمیلی، گاهی با نسبتهای ناروا و گاهی با نفوذ در مراکز تصمیم گیری به دنبال این است که رنگ خدایی را  از سبک زندگی اسلامی بگیرد و مردم را نسبت به انجام دستورات دینی کاهل کند.

,

امام جمعه موقت کرمان عنوان کرد: این اقدامات حکایت از جبهه پر قدرتی دارد که باز خورد رشد و توسعه انقلاب اسلامی است، انقلابی که هر روز جامع تر و ریشه دار تر به حرکت خود ادامه می دهد و دشمن قطعا ساکت نمی نشیند.

,

توکلی توضیح داد: آتش زدن قرآن و یا بی حرمتی به پیامبر از سوی دشمن دلایل مختلفی دارد از جمله این که به دنبال این است حرکات مرموز و پیچیده ای که در منطقه خاورمیانه تحت عنوان صلح اسرائیل با امارت در حال رقم خوردن است را تحت شعاع قرار دهد و به مقاصد خود برسد.

,

وی با تاکید بر این که رو باید همه اقدامات دشمن را رصد کنیم و در برابر آن موضع بگیریم.، ادامه داد: مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند که این گناه نابخشودنیاست ولی باید مراقب باشیم که دشمن اهداف خود را پیاده نکند.

,

امام جمعه موقت کرمان بیان کرد: اهانت به پیامبر را به آزادی بیان نسبت می دهند اما یک سوال این جا است این که چندین سال قبل دانشمندی از شما هلوکاست را مورد نقد قرار داداما  او را محکوم کردید و اجازه ندادید به هلوکاست اهانت شود اما چه شده امروز این چنین وقیحانه به میدان آمده اید و برای این عمل زشت دفاع می کنید.

,

توکلی اظهار کرد: چرا باید ارتباط مسئولین ما چه حضوری و تلفنی با رئیس جمهور بی غیرت فرانسه هر روز تکرار شود و چرا باید اهانت های آنان نادیده گرفته شود،این نتیجه ای جز جسور شدن فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی ندارد.

,

وی عنوان کرد: جایزه صلح نوبل را به ترامپ قاتل سردار سلیمانی اختصاص می دهند و این نشان از به هم ریختن معادلات دنیا و ارزش ها است.

,

اقدام فرانسه حکایت از عمق کینه اروپا به مکتب اسلام است

, اقدام فرانسه حکایت از عمق کینه اروپا به مکتب اسلام است,

امام جمعه موقت کرمان با بیان این که اقدام فرانسه حکایت از عمق کینه اروپا به مکتب اسلام است، توضیح داد: آنها از اقتدار مکتب اسلام لطمه خورده اند از این رو به دنبال این هستند که به هر نحوی به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

,

توکلی تاکید کرد:کشورهای اروپایی همه چیز را از نگاه مادی می بینند اما معنویت انقلاب اسلامی را نمی بینند چرا که با جنگیدن پیش نرفته ایم بلکه با پشتوانه معنوی و انسانهای مخلص و پابه کاری بودند که از ابتدا خود را فدایی انقلاب کردند.

,

وی با اشاره به این که امروز بسیاری از مسلمانان تظاهرات کردند و این اقدام شنیع را محکوم کردند، بیان کرد: در داخل کشور سلبریتی هایی که از قاتل اعدامی حمایت می کنند اگر شرافتی داشتند اینجا واکنش نشان می دادند و اینقدر برای افراد مسئله دار سینه چاک‌نمی دادند.

,

امام جمعه موقت کرمان اظهار کرد: اگر یهودی هم باشید باید بدانید اهانت به پیغمبر اکرم اهانت به تمام پیامبران است شما سلبریتی هایی  که دچار فساد فکری و اخلاقی شده اید واکنشی نشان دهید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه