اخبار داغ

گزارش/

خسارت طوفان و بارندگی به بخش های زیربنایی شهرستان بستک

خسارت طوفان و بارندگی به بخش های زیربنایی شهرستان بستک
بارش شدید باران همراه با وزش طوفان به بخش های زیربنایی شهرستان بستک از جمله برق و فضای سبز آسیب رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛  گرچه تابستان روزهای پایانی خود را سپری می کند اما پاییز زودتر از تاریخ مقرر با باران و طوفان های شدید؛ خودنمایی فصلی خود را آغاز کرده است گویا مردم باید کم کم خود را برای یک سال پربارش آماده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در این بین اما گاهی همین رحمت های الهی برای مردم زحمت هایی را ایجاد می کند که اگر با پیگیری اصحاب رسانه و مسئولین زیربط نباشد، زندگی به کام مردم نیز تلخ می شود.

,

یوسف دهگری رئیس اداره برق شهرستان بستک در گفتگو با هرمز با اشاره به طوفان و بارندگی  دیروز و امروز در شهر بستک، اظهار کرد: برق تمامی روستاها وصل شده است وفقط یک روستا باقی مانده که آن هم امروز وصل می شود.

,

ماشاءالله خنجی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بستک نیز در گفتگو با هرمز اظهار کرد: خسارت به بناهای تاریخی و گردشگری بستک نداشتیم اما همکاران ما در اداره ورزش و جوانان و برق بستک تلاش می کنند تا خسارت های وارد شده را جبران کنند.

,

ایرج علیزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بستک نیز در گفتگو با هرمز گفت: در حوزه راهداری مشکلی پیش نیامده و تمامی راه ها باز است.

,

یوسف برلس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک در گفتگو با هرمز از خسارت هایی به این اداره خبر داد و گفت: اطلاعات تکمیلی در حال بررسی است.

,

حسینی قتالی فرماندار بستک نیز گفت: وزش طوفان با سرعت حدود ۶۰کیلومتر به همراه باران شدید که از دیروز عصر تا پاسی از شب در این شهرستان ادامه داشت باعث شکسته شدن برخی از تیرهای چراغ برق و قطعی برق شهروندان و برخی از روستاها برای مدت محدودی شد.

,

وی افزود: این تندباد باعث شکسته شدن برخی از درختان معابر سطح شهر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه