اخبار داغ

فرماندارآبدانان:

انتخابات آبدانان در 66 شعبه اخذ رای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

انتخابات آبدانان در 66 شعبه اخذ رای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود
سیروس مرادحاصلی فرماندار آبدانان گفت:مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده و 66 حوزه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "سیروس مراد حاصلی"، فرماندار آبدانان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 66 حوزه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم وجود دارد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی بیان داشت: از این تعداد شعب اخذ رای 43 شعبه در بخش مرکزی، 12 شعبه در بخش سرابباغ و 11 شعبه دربخش کلات مورموری مستقر خواهند شد.

,

مرادحاصلی با اشاره به اینکه در دومین مرحله از انتخابات یک هزار و500 نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در برگزاری انتخابات مجلس مشارکت دارند، افزود: در مرحله دوم انتخابات مجلس بیش از 30 هزار نفر درشهرستان آبدانان واجد شرایط رای دادن هستند.

,

فرماندار آبدانان ساعت شروع اخذ رای را از ساعت 8صبح تا 6بعدازظهر دانست و گفت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا جهت حفظ سلامت افراد و عوامل اجرایی ممکن است ساعت رای گیری تمدید نشود لذا شهروندان در همان ساعات اولیه با حفظ پروتکل های بهداشتی در پای صندوق های اخذ رای حضور بهم رسانند.

,

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان اضافه کرد: یک روز قبل از انتخابات کار ضدعفونی و گند زدایی تمامی شعبه اخذ رای صورت خواهد گرفت و در روز انتخابات با توزیع اقلام بهداشتی در بین عوامل اجرایی و حضور بازرس شبکه بهداشت در محل شعبه اخذ رای بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت خواهد داشت.

,

وی در پایان صیانت از آراء مردم را مهم ترین وظیفه عوامل اجرایی انتخابات دانست و گفت: عوامل اجرایی انتخابات امین مردم در حفظ و صیانت از آراء می باشند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه