اخبار داغ

فرایند رای‌گیری دور دوم انتخابات مجلس در بیجار آغاز شد

فرایند رای‌گیری دور دوم انتخابات مجلس در بیجار آغاز شد
فرآیند رای‌گیری دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیجار همزمان با ۹ حوزه انتخابیه دیگر کشور از ساعت هشت صبح امروز جمعه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بیجار اظهار داشت: ۱۱۲ شعبه اخذ رای در شهرستان بیجار آرای مردم را در دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمع آوری می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

علی اکبر ورمقانی اضافه کرد: از این ۱۱۲ شعبه اخذ رای، ۳۹ مورد آن ثابت و ۷۳ صندوق نیز سیار پیش‌بینی شده و واجدان شرایط رای در این شهرستان باید نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را از بین ۲ کاندیدای راه یافته به دور دوم با ریختن آرای خود به صندوق‌ها انتخاب کنند.

,

وی با اشاره به اینکه ۴۱ صندوق اخذ رای شهری و ۷۱ مورد نیز روستایی است، افزود: عصر روز چهارشنبه محل شعب اخذ رای با راعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از سیستم‌های گندزدایی و ضد عفونی، آماده حضور هیات اجرایی، نظارت و مردم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات شد.

,

ورمقانی تاکید کرد: رای دهندگان بدلیل شرایط کرونایی حتما با ماسک و خودکار اختصاصی در محل شعب اخذ رای حاضر شوند ضمن اینکه همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی ضروری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه