اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خبر داد؛

محدودیت‌های ترافیکی استان کرمانشاه در روز انتخابات

محدودیت‌های ترافیکی استان کرمانشاه در روز انتخابات
سرهنگ فضل‌الله شیری، رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی طی روز انتخابات در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فضل الله شیری در خصوص اعمال محدودیت های ترافیکی در روز انتخابات در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: امروز جمعه ۲۱ شهریور ماه در حد فاصله خیابان فرمانداری تا تقاطع دادگستری در مسیر رفت و برگشت و معابر فرعی که منتهی به این مسیر می‌شود محدودیت تردد خودوریی اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه افرود: این تردد ها از ساعت ۱۵ به منظور پاکسازی مسیر و قبل از پایان اخذ رای و برگشت صندوق ها به محل فرمانداریها آغاز خواهد شد.

سرهنگ شیری تصریح کرد: در شهر اسلام آباد غرب و شهرستان دالاهو نیز ورودیهای منتهی به فرمانداریها همین محدودیت ها اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت ها به صورت مقطعی خواهد بود، گفت: تقاضا می شود مردم همانند سنوات گذشته همکاری لازم را با نیرو ها داشته باشند و از معابر جایگزین برای تردد استفاده کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مردم شریف کرمانشاه می توانند به جای طول خیابان فرمانداری از بلوار شهید بهشتی و بلوار راهنمایی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: همچنین از ساعت 11 ظهر نیز در مسیر خیابان مدرس از میدان آزادی تا سه‌راه نواب محدودیت ترافیکی به جهت برپایی مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه اعمال می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه