اخبار داغ

رئیس کل دادگستری البرز مطرح کرد؛

قانون انتخابات در برابر ناامنی به بهانه اعتراض، می‌ایستد/ رصد تحرکات هواداران 2 نامزد مجلس

قانون انتخابات در برابر ناامنی به بهانه اعتراض، می‌ایستد/ رصد تحرکات هواداران 2 نامزد مجلس
حسین فاضلی هریکندی گفت: مسئولان قضایی و متولیان انتخابات هیچ گونه بی نظمی و ناامنی به بهانه اعتراض، غیر از طریق قانونی را تحمل نخواهند کرد و برخورد قاطع در انتظار قانون شکنان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس دادگستری البرز امروز جمعه  همزمان با انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در استان اقدامات خوبی در ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی استان انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسین فاضلی هریکندی از اقدامات و هماهنگی بین دستگاه های ناظر و اجرایی انتخابات، مجموعه انتظامی و اطلاعاتی با دستگاه قضایی در اجرایی شدن مفاد بخشنامه ابلاغی رئیس قوه قضائیه تقدیر کرد و  افزود: قطعا یک نفر با رای مردم به عنوان منتخب اعلام خواهد شد ولی رعایت قانون از سوی کاندیداها و طرفداران آنها در همه مراحل انتخابات مطالبه به حق مردم و مسئولین است.
,
 
,
وی با توصیه به نامزدهای انتخاباتی برای تمکین به نتیجه انتخابات، اظهار داشت: هر یک از نامزدها که واجد اکثریت آرا نشود باید به قانون تمکین کرده و اگر اشکالی به نتایج انتخابات دارد از طرق پیش بینی شده در قانون اشکال و اعتراض خود را پیگیری کند.
,
 
,
عالی ترین مقام قضایی استان البرز تاکید کرد: قطعا مسئولان قضایی و متولیان انتخابات هیچ گونه بی نظمی و ناامنی به بهانه اعتراض، غیر از طریق قانونی را تحمل نخواهند کرد و برخورد قاطع در انتظار قانون شکنان خواهد بود.
,
 
,
وی در خاتمه متذکر شد: اقدامات و تحرکات نامزدها و هواداران آنها توسط دستگاه های انتظامی و اطلاعاتی در هماهنگی با دستگاه قضایی رصد می‌شود و با توجه به اختصاص شعب ویژه برای جرایم انتخاباتی در دادسرا و دادگاه، با هر نوع بی نظمی برخورد سریع و قاطع انجام خواهد شد.
 
,
,
 
,


انتهای پیام/
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه