اخبار داغ

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان زنجان:

گرانی، مشکل اصلی صنف آهن‌فروشان است

گرانی، مشکل اصلی صنف آهن‌فروشان است
رئیس اتحادیه آهن‌فروشان زنجان، گرانی را مشکل اصلی و اساسی این صنف بیان کرد و گفت: البته همکاران ما مایل به گرانی کالای خود نیستند چرا که با افزایش قیمت‌ها ارزش سرمایه از بین می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: متاسفانه گرانی‌ها سبب شده تا واحدی که در گذشته با 100 میلیون تومان سرمایه، مدیریت می‌شد امروز حتی با یک میلیارد تومان نیز توانایی مدیریت نداشته باشد و ارزش سرمایه وی روزبه‌روز کمتر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه قیمت آهن‌آلات از ابتدای سال تاکنون بین 150 تا 200 درصد و در بعضی مواقع حتی بیش از 200 درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: گرانی‌ها ضمن از بین رفتن سرمایه آهن‌فروشان سبب کاهش فروش کالا نیز شده که این مورد از ابتدای سال 99 تاکنون محسوس است.

,

شکوری در خصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا در کاهش فروش آهن‌آلات، گفت: فقط گرانی و افزایش چند برابری قیمت‌ها، علت کاهش فروش آهن‌آلات است و برعکس باید گفت که کرونا مردم را سرگرم کرده و گرانی‌ها از جمله در بخش آهن‌آلات را پوشش داد.

,

وی در خصوص استفاده این صنف از تسهیلات مربوط به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا اظهار داشت: این موضوع چند بار اعلام شد اما اقدامی صورت نگرفت چون می‌دانستیم بی‌نتیجه است و وقتی درآمد نباشد، پرداخت اقساط تسهیلات امکان ندارد.

,

شکوری تصریح کرد: علت گرانی‌ها نیز کاهش ارزش پول ملی بر اثر افزایش نرخ دلار است و این مورد در گرانی زمین، مسکن و خودرو نیز موثر است.

,

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان زنجان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون200 واحد صنفی آهن‌فروشی و حدود 200 واحد نیز فروشندگان ضایعات آهن در شهرستان زنجان فعالیت می‌کنند که تمام واحدهای آهن‌فروشی در سایت آهن‌فروشان مستقر هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه