اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

رشد اسلام‌گرایی در جهان باعث درماندگی دشمنان اسلام شده است/ انتخاب ترامپ یا بایدن تغییری در نقشه راه دشمن با ملت ایران ایجاد نمی‌کند

رشد اسلام‌گرایی در جهان باعث درماندگی دشمنان اسلام شده است/ انتخاب ترامپ یا بایدن تغییری در نقشه راه دشمن با ملت ایران ایجاد نمی‌کند
حجت الاسلام و المسلمین گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب گفت: رشد اسلام گرایی در میان مردم جهان باعث درماندگی دشمنان اسلام شده و به همین خاطر به اعمال زشتی چون توهین به پیامبر اکرم(ص) و به آتش کشیدن کتاب آسمانی قرآن دست می زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در برخی از شهرستانهای کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه نرماشیر: خانواده ها مراقب تحصیل فرزندانشان در فضای مجازی باشند

, امام جمعه نرماشیر: خانواده ها مراقب تحصیل فرزندانشان در فضای مجازی باشند,

حجت الاسلام صادق زابلی زاده امام جمعه موقت نرماشیر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بیان کرد:انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورا است.

,

وی در ادامه پایداری انقلاب اسلامی را ریخته شدن خون شهدای قیام عاشورا دانست و گفت:خون های زیادی ریخته شده است تا این انقلاب پایدار و پیروز مانده است‌.

,

زابلی زاده افزود: از آنجا که فضای مجازی محل تحصیل دانش آموزان شده است، خانواده ها باید خیلی مراقب فرزندانشان باشند که در فضای مجازی آسیب نبینند.

,

خطیب موقت نماز جمعه نرماشیر در ادامه بیان کرد: خانواده ها فرزندان را در فضای مجازی برای تحصیل تنها نگذارند تا آسیب آن بیشتر از فواید آن نشود.

,

وی بیان کرد: کسانی که به پیامبر و کتاب آسمانی قرآن کریم توهین کردند به واقع خود را نابود کردند و ان شاالله به زودی نابود می شوند.

,

امام جمعه آسمینون: انتخاب ترامپ یا بایدن تغییری در نقشه راه دشمن با ملت ایران ایجاد نمی کند

, امام جمعه آسمینون: انتخاب ترامپ یا بایدن تغییری در نقشه راه دشمن با ملت ایران ایجاد نمی کند,

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون(نودژ) در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) توسط نشریه شارلی ابدو فرانسوی گفت: برای چندمین بار است که چنین اقدام سخیفی انجام می‌دهند و این کار نوعی توهین به همه ادیان و انبیا الهی است.

,

وی ادامه داد: با کمال تاسف رئیس‌جمهور ضعیف فرانسه به بهانه وجود آزادی بیان در فرانسه تلویحاً از این اقدام زشت حمایت کرده است که این حرف خودش نوعی دروغ و عوام‌فریبی است اگر آزادی بیان هست پس چرا حرف زدن در مورد هولوکاست جرم است و زندانی دارد؟ اما دلایل اهانت های مکرر به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و سایر مقدسات دینی چیست.

,

رضا احمدی نیک اظهار کرد: پیروزی‌های پیاپی جبهه مقاومت و اسلام در سال های اخیر موجب شده است که دشمنان اسلام عناد و کینه دیرینه خود را نه در میدان مبارزه بلکه به شکلی زبونانه و ظالمانه از راه دیگر بروز دهند در واقع این اقدام سخیف و شنیع نوعی انتقام‌گیری از اسلام ناب محمدی به خاطر شکست های مکرر آنها در میدان های دیگر است.

,

امام جمعه آسمینون بیان کرد:  این گونه اقدامات انحراف افکار عمومی جهان و کشورهای اروپایی از امواج رو به گسترش اعتراضات دامنه دار علیه تبعیض نژادی، بی‌عدالتی و انواع فساد های فراگیر در این کشور ها است همچنین این اقدامات هتاکانه سنجش میزان حساسیت و غیرت دینی مسلمانان در جهان و اروپا می باشد، هدفشان شکستن قبح اهانت‌ها و عادی سازی آن در بین مردم مسلمان و بی‌تفاوتی سازی در مواجهه با این گونه اقدامات خبیثانه است.

,

احمدی نیک تاکیدکرد:  در چنین شرایطی اولاً باید جلوی واکنش های عناصر تکفیری و مزدوران استکبار گرفته شود دوم در یک پویش و کمپینی اعتراضات هدفمند، سراسری و واکنش قاطع و مناسب ، هوشمندانه و متحدانه در مقابل چنین برنامه‌هایی صورت بگیرد مخصوصاً از طرف آحاد مسلمانان ،علمای جهان اسلام ونخبگان مسلمان اقدام مناسب و پاسخ دندان شکن دولتمردان جمهوری اسلامی و مخصوصاً وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی که انتظار می‌رود زود تر و قاطعانه پاسخ دهند و محکوم کنند.

,

خطیب نمازجمعه آسمینون (نودژ )با اشاره به انتخابات پیشروی آمریکا بیان کرد:  متاسفانه یک عده در داخل این گونه القا می کنند که اگر ترامپ شکست بخورد و مثلاً بایدن پیروز شود همه مشکلات کشور ما حل می‌شود در حالیکه این نوع دل بستن اولاً نوعی دل بستن به فاسد ترین انتخابات در آمریکا می باشد ثانیاً ترامپ و بایدن سر و ته یکی هستند و هرکدام سر کار بیایند نقشه راه دشمن تغییر نخواهد کرد و دشمنی آنها با ایران اسلامی و انقلابی تمام نخواهد شد.

,

وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی بیش از همه چیز از نفوذ منطقه ای و گسترش عمق راهبردی ایران انقلابی عصبانی و ناراحت است بنابراین آنچه در مورد تفاوت بایدن و ترامپ گفته می شود بیشتر تاریخ مصرف انتخاباتی دارد.

,

احمدی نیک  بیان کرد: یکی از وظایف مهم مجلس در کنار ریل گذاری و قانونگذاری مسئله نظارت میدانی می باشد که در شرایط فعلی می‌تواند موثر و گره گشا باشد سفر اخیر دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس به خوزستان در این قالب ارزیابی می شود کار خوبی است به شرطی که مستمر و هدفمند باشد که به امید خدا نتایج ملموس و گره گشا برای مردم هم داشته باشد چرا که مردم از مجلس انقلابی این انتظار را دارند.

,

امام جمعه آسمینون  عنوان کرد: مسئله مجازی شدن آموزش مورد توجه است و لزوم مواجهه فعال مردم و مسئولان در این زمینه است که هم مسئولان زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند و عدالت آموزشی و امکانات را عادلانه توزیع کنند مردم و مخصوصاً والدین دانش‌آموزان هم سواد رسانه‌ای و فضای مجازی را بالا ببرند و مسئله را جدی بگیرند و همراهی و همکاری کنند.

,

امام جمعه رودبار جنوب: رشد اسلام گرایی در جهان باعث درماندگی دشمنان اسلام شده است

, امام جمعه رودبار جنوب: رشد اسلام گرایی در جهان باعث درماندگی دشمنان اسلام شده است,

حجت الاسلام و المسلمین گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: همه مسلمانان جهان با توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله توهین عزادار شدند.

,

گروهی تاکید کرد: رشد اسلام گرایی در میان مردم جهان باعث درماندگی دشمنان اسلام شده و به همین خاطر به این اعمال زشت دست می زنند.

,

وی با اشاره به اهمیت بصیرت بیان کرد: اگر کسی بصیرت داشته باشد منحرف نمی شود در کربلا بصیرت باعث شد حضرت حُر بن یزید ریاحی راه را از بیراهه تشخیص بدهد و به سپاه امام حسین علیه السلام بپیوندد در مقابل بی بصیرتی و دنیا دوستی عمر بن سعد و شمر لعنت الله علیه باعث گمراهی آنها شد و در مقابل امام حسین علیه السلام ایستادند.

,

گروهی تاکید کرد: دویست سال است که مردم آمریکا گرفتار دو حزب دموکرات و جمهوری خواه هستند هر کدام بر سر کار بیاید برای کشور ما فرقی ندارد سگ زرد برادر شغال است و تفاوتی بین ترامپ و اوباما نیست .

,

گروهی امام جمعه رودبارجنوب در آخر خاطرنشان کرد:دنیای استکبار چهل سال است که شکست می خوردند اما  با کمال پرروییاز آزادی بیان می گویند اما می خواهند افکار عمومی را از اعتراضات داخل کشور خود منحرف کنند و در وهله بعدی حساسیت مردم مسلمان را بسنجد و دیدیم که مسلمانان غیور جهان برافروخته شدند و در همه دنیا اعتراض خود را آشکار کردند.

,

امام جمعه راور: دل بستن به نتیجه انتخابات آمریکا تصور باطلی است

, امام جمعه راور: دل بستن به نتیجه انتخابات آمریکا تصور باطلی است,

حجت الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه شهرستان راور ضمن سفارش به تقوای الهی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: امسال همزمان با برگزاری ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی در ایران، پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برگزار خواهد شد.

,

وی ادامه داد: انتخابات پیش روی آمریکا توسط کارشناسان و صاحب نظران آمریکایی به مجموعه ای از “ترین” ها عنوان شده است، عجیب ترین، بدترین، پرتنش ترین، سرنوشت ساز ترین و… عنوان هایی است که با آن از این انتخابات یاد شده است اما ترامپ گفته است این انتخابات فاسدترین انتخابات است که البته اگر شکست بخورد و رقیبش پیروز شود، فاسدترین انتخابات است.

,

تویسرکانی بیان کرد: واقعیت مطلب این است که، ترامپ برنده شود یا رقیبش، نقشه راه دشمن تغییر پذیر نیست چرا که آنها به دنبال نقشه های شوم استکباری خود هستند.

,

وی گفت: متاسفانه عده ای در داخل کشور دلشان را به این خوش کرده اند که اگر ترامپ شکست بخورد آمریکا مجددا به برجام بر می گردد و گشایش هایی در مسائل اقتصادی و معیشتی حاصل می شود که تصور باطلی است.

,

تویسرکانی عنوان کرد: باید توجه کنیم که همانند گذشته دچار فرصت سوزی و خسارت نشویم، نقشه راه ما کاملا مشخص است ما راهمان را که راه پیشرفت است را ادامه می دهیم و براساس فرمایشات رهبری باتوجه به ظرفیت های داخلی و تکیه به اراده و عزم  ملتی که بارها خود را در بحران ها نشان داده اند کار خود را پیش می بریم و انشاءالله به موفقیت های بزرگی دست پیدا می کنیم.

,

امام جمعه زرند: توهین به پیامبر اکرم(ص) نشانه عجز در منطق است

, امام جمعه زرند: توهین به پیامبر اکرم(ص) نشانه عجز در منطق است,

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند ضمن تسلیت ایام ماه محرم و تبریک بازگشایی مدارس گفت: اهانت نشریه معلوم الحال شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس رسول رحمت ، اخلاق و بیداری ، قلوب همه مسلمانان جهان و آزادی خواهان را جریحه دار کرده و به شدت محکوم است.

,

وی افزود: توهین و تمسخر در همیشه تاریخ نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می‌شود و بدون تردید اهانت به ساحت مقدس پیامبر حضرت محمد (ص)  در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیر واقعی از اسلام توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا طراحی شده است.

,

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: والدین گرامی بدانند با پدیده آموزش مجازی روبرو شده اند لذا باید مراقبت کنند تا انحرافی برا فرزندانشان صورت نگیرد.

,

وی بیان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری بر اجرایی نشدن سند ۲۰۳۰ قابل تامل است و باید مراقب افکار ترویج دهنده این نوع استناد شیطانی که فرهنگ دینی را نشانه گرفته اند، بود.

,

امام جمعه زرند با تشکر از مدافعان سلامت و همه تلاش گران در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا بیان کرد: این بیماری که همه کار و زندگی روزمره ما و حتی عزاداری و تحصیل فرزندان ما را تحت تاثیر قرار داده هنوز رخت بر نبسته و پایان نیافته و کماکان قربانی می گیرد و لازم است همه مردم مانند گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا خدایی نکرده شاهد از دست دادن هموطنانمان نباشیم.

,

امام جمعه ریگان: رزمایش ذوالفقار ۹۹ بینی آمریکا را در منطقه خاورمیانه به خاک مالید

, امام جمعه ریگان: رزمایش ذوالفقار ۹۹ بینی آمریکا را در منطقه خاورمیانه به خاک مالید,

حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان   اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم و ضمن محکوم کرد و گفت: دشمنان قسم خورده در جهت تضعیف اسلام، شب و روز در تلاش اند تا دین اسلام را تضعیف کنند.

,

امام جمعه موقت ریگان افزود: مقام معظم رهبری در پیامی فرمودند، اهانت یک نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم(ص) گناه بزرگ و نابخشودنی است که بار دیگر کینه ی شرارت بار دستگاه های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه مسلمانان را آشکار ساخت.

,

وی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ و مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: پیام این رزمایش بزرگ به همسایگان آرامش، صلح و دوستی است و پیام دیگر این رزمایش سیلی محکمی به صورت آن کشور هایی است که قصد جولان در منطقه آسیای مرکزی را دارند.

,

ریگانی عنوان کرد: با اجرای این رزمایش بزرگ، بار دیگر بینی آمریکا در منطقه خاورمیانه به خاک مالیده شد.

,

امام جمعه موقت ریگان افزود: تک تک مردم در زمینه رعایت کردن پروتکل های بهداشتی، آموزش های لازم را به فرزندان خود بدهند تا  بهانه‌ای نشود که فرزندانشان از تحصیل باز بمانند.

,

امام جمعه فهرج: دوستی با آمریکا رفع تحریم نیست/ماهیت دشمن اسلام ستیزی است

, امام جمعه فهرج: دوستی با آمریکا رفع تحریم نیست/ماهیت دشمن اسلام ستیزی است,

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گفت: دلیل این اهانت ها و جسارت ها به مقدسات مسلمانان، اسلام هراسی اروپا و غرب از پیشرفت جامعه اسلامی است.

,

وی افزود: دشمنان اسلام بدانند عظمت و پیشرفت مسلمانان در نقاط مختلف جهان رشد چشمگیری داشته و با هدف استواری که دارند عزت را در دنیا به ارمغان می آورند.

,

ابراهیمی در ادامه به بازگشایی مدارس در شرایط ویروس کرونا اشاره و ضمن تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در آموزش حضوری بیان کرد: با توجه به آموزش های غیرحضوری در فضای مجازی عدالت آموزشی باید در نظر گرفته شود تا مشکل استفاده از این فضا برای دانش آموزانی که در مناطق محروم حضور دارند مرتفع شود.

,

خطیب جمعه فهرج همچنین نتایج انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا در مسائل کشور را بی اثر دانست و اظهار کرد: دوستی با آمریکا رفع تحریم نیست چرا که ماهیت دشمن، اسلام ستیزی است و به دنبال این هستند نفوذ و قدرت ایران در منطقه کم شود‌.

,

امام جمعه عنبرآباد: نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی از خوزستان قابل تقدیر است

, امام جمعه عنبرآباد: نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی از خوزستان قابل تقدیر است,

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری، امام جمعه شهرستان عنبرآباد، در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه به تقوای الهی گفت:  زهد و تقوا آدمی را به اوج خود می رساند.

,

وی با تسلیت شهادت حضرت زین العابدین(ع) افزود: امام سجاد(ع) پرچمدار قیام عاشورا بودند و از خود کتابی را بر جای گذاشتند به نام صحیفه سجادیه که جزء سه کتاب برتر مسلمانان محسوب می شود.

,

امام جمعه شهرستان عنبرآباد عنوان کرد: ذکر شریف صلوات بر پیامبر و آل مطهر ایشان، مطرح کردن‌ مسائل سیاسی، اعتقادی و اجتماعی در ادعیه صحیفه سجادیه این صحیفه را متمایز ساخته و مفهوم نهفته در آن این است که امام می خواهد در قالب دعا دین را بازسازی کند.

,

وی گفت: رساله حقوق حضرت زین العابدین(ع) از دیگر اثرات ارزشمند امام محسوب می شود که در آن به حق خدا، حق نفس، حق دیگران و… اشاره شده است.

,

حجت الاسلام سالاری افزود: اقدام اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام در فرانسه توسط نشریه معلوم الحال را محکوم می کنیم.

,

امام جمعه عنبرآباد ضمن تبریک بازگشایی مدارس، ابراز کرد: محصلین عزیز اعم از دانش آموز، دانشجو و طلبه این مهم را همیشه بیاد داشته باشند که رفیق علم و دانش تقوا است و آن علمی ارزش والا دارد که همراه با تقوا باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: مسئله آموزش مجازی دیر یا زود اتفاق می افتاد و کرونا این امر را تسریع کرد اما انتظار می رود مسولین ملی اقدامات لازم را برای آموزش مجازی همچون؛ ایجاد زیرساخت های امن و بومی، توزیع مناسب امکانات مجازی بدون فاصله طبقاتی و بسترسازی مسائل تربیتی و پرورشی را ایجاد نمایند.

,

حجت الاسلام سالاری افزود: والدین گرامی بدانند با پدیده آموزش مجازی روبرو شده اند لذا باید مراقبت کنند تا انحرافی برا فرزندانشان صورت نگیرد.

,

وی نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی را قابل تقدیر دانست و افزود: سفر دکتر قالیباف به خوزستان برای پیگیری مشکلات مردم، قابل تقدیر است منتهی عده ای که دستشان از عمل خالی است این حرکت که موجب خوشحالی مردم و رهبری عزیز است را بر نتافتند اما آنچه مهم است این عملکرد خوب است و ان شاءالله این گره گشایی ها برای مردم توسط مسئولین ادامه داشته باشد.

,

وی عنوان داشت: نخل داران محترم نسبت به مسئله شرعی پرداخت زکات این واجب الهی، در این روزها اهتمام لازم را داشته باشند چراکه این طلب خداوند متعال است و باعث افزایش نعمت خواهد شد.

,

امام جمعه رفسنجان: اسلام هراسی نتیجه ای جز اسلام گرایی نخواهد داشت

, امام جمعه رفسنجان: اسلام هراسی نتیجه ای جز اسلام گرایی نخواهد داشت,

خطیب جمعه رفسنجان هتک حرمت و توهین به مقدسات دین مبین اسلام و مقام پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم توسط نشریه فکاهی را محکوم کرد و اظهار کرد: توهین به پیامبر و قرآن یعنی توهین به بیش از یک میلیارد جمعیت مسلمان و زشتی این اقدام این است که مسئولان فرانسه به بهانه آزادی بیان می گویند ما نمی تواننم متعرض شویم.
وی افزود: در چند ده سال اخیر این توهین ها بی سابقه نبوده است، ما مسلمان برای همه انبیاء الهی احترام قائل هستیم همانطور که به خاتم الانبیاء محمد مصطفی(ص) احترام قائل هستیم.
عسکری گفت: دشمنان اسلام به دنبال یک پروسه اسلام هراسی هستند تا مردم را از اسلام بترسانند و انزجار از اسلام ایجاد کنند در حالیکه اسلام هراسی نتیجه ای جز اسلام گرایی بیشتر مردم، نخواهد داشت.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: کشور فرانسه بداند مورد تنفر بیش از یک میلیارد مسلمان است، کاری نکنند که بعد از مرگ بر اسرائیل و امریکا، مرگ بر فرانسه و نفرین به سردمداران کشوری که توهین به پیامبر را مجاز می شمارند، در ایران باب شود.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه