اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه مازندران مطرح شد؛

افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها به مردم فشار وارد کرده است/ دشمنان با اسلام‌هراسی دنبال شکستن حریم ارزش‌های دینی هستند

افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها به مردم فشار وارد کرده است/ دشمنان با اسلام‌هراسی دنبال شکستن حریم ارزش‌های دینی هستند
آیت‌الله محمدی‌لائینی با اشاره به افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها در بازار از مسئولان خواست با نظارت جدی نگذارند بیش از این به قشر‌های آسیب پذیر جامعه فشار وارد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساری با قدردانی از تجمعات مردمی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در فرانسه و آتش‌سوزی قرآن کریم در سوئد اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با چنین برنامه‌هایی کشورهای اسلامی را سرگرم کرده و به اهداف خودش که چپاول سرمایه‌های کشورهای اسلامی است برسد.

وی بیان کرد: اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی، شکست سیاست‌های استعماری دنیای استکبار و تفکر فاشیستی صهیونیستی در تقابل با دین اسلام را به خوبی نمایان کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: دشمنان با موج اسلام‌هراسی به دنبال شکستن حریم ارزش‌های دینی هستند.

این مسئول با تاکید بر ترویج پوشش حجاب در جامعه، افزود: ترویج حجاب در جامعه نیازمند کار فرهنگی است.

محمدباقر محمدی‌لائینی با تشکر از هیات‌های مذهبی به خاطر رعایت اصول بهداشتی در مراسم‌های عزاداری، گفت: مسؤولانی که نظارت‌ بر هیات‌های مذهبی را تاکید داشتند نسبت به پارک‌ها، سواحل و تفرجگاه‌ها نیز با همین دقت و حساسیت انجام دهند.

وی تنها راهکار اصلاح جامعه را عمل به سیره حکومتی پیامبر گرامی اسلام (ص) و امیرالمومنین علی علیه السلام دانست و گفت: مبارزه با فساد، سیره معصومین است و باید آنرا به طور جدی اجرا کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تصریح کرد: رهنمود‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مهمترین سند بالادستی برای تعلیم و تربیت در جامعه است.

محمدی لائینی با اشاره به افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها در بازار از مسئولان خواست با نظارت جدی نگذارند بیش از این به قشر‌های آسیب پذیر جامعه فشار وارد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

*سفره کشاورزان با افزایش قیمت‌ها هر روز خالی‌تر می‌شود

امام جمعه جویبار نیز گفت: با افزایش شدید قیمت کود و سم، سفره کشاورزان هر روز خالی تر می شود فلذا مسؤلین باید فکر عاجلی برای این قشر زحمتکش و تولیدکننده کنند.

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به توهین مجله فرانسوی به پیامبر اکرم اسلام اظهار کرد: کسی که به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام توهین کند مرتد و معدوم و دم است.
 
وی با بیان اینکه برخی از دانش‌آموزان توان خرید لوازم و تحریر را ندارند گفت:مدارس بازگشایی شد و در این بین دانش آموزان و خانواده‌هایی هستند که توان خرید لوازم و تحریر را ندارند که از خیرین شهرستان می‌خواهم دست این دانش‌آموزان را بگیرند و در این راه خیر مشارکت کنند.
 
امام‌جمعه جویبار خاطرنشان کرد: با افزایش شدید قیمت کود و سم، سفره کشاورزان هر روز خالی تر می شود فلذا مسؤلین باید فکر عاجلی برای این قشر زحمتکش و تولیدکننده کنند.

, *سفره کشاورزان با افزایش قیمت‌ها هر روز خالی‌تر می‌شود, *سفره کشاورزان با افزایش قیمت‌ها هر روز خالی‌تر می‌شود,
,
,
,
,
,
,
,
,

*مسئولان فکری به حال گرانی‌ها کنند

, *مسئولان فکری به حال گرانی‌ها کنند, *مسئولان فکری به حال گرانی‌ها کنند,

امام جمعه بهنمیر نیز با قرائت روایتی از امام علی نماز گزاران را به تقوای الهی سفارش کرد.

,

وی با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) به نقش امام سجاد (ع) در پیام رسانی نهضت کربلای امام حسین (ع) پرداخت و گفت: امام در شرایط بسیار سخت بعد از واقع عاشورا با تلاش های فکری ، علمی و انقلابی زمینه انقلاب فکری و فرهنگی را برای امام باقر (ع) و امام صادق (ع) فراهم کرد و مفاهیم دینی را که بوسیله بنی امیه تحریف شد باز سازی کرد و روح صلابت و استقامت را دوباره به مسلمانان و شیعیان داد . امام سجاد (ع) پناهگاه مردم بود به خصوص توجه به فقرا ونیازمندان و از طرفی با گریه های افشاگرانه درقالب دعا ظلم بنی امیه را افشا کرد و مردم را توجه به اهداف قیام مقدس امام حسین (ع) داده  است.

,

حجت الاسلام محمد شریف تبار خطبه های نماز جمعه بهنمیر با محکوم کردن نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: دلیل اینهمه اهانت به قرآن و پیامبر اسلام نشانه عناد و کینه ورزی غرب با دنیای اسلام و گسترش و نفوذ فرهنگ اسلام در غرب و از طرفی انحراف افکار عمومی در عادی سازی رابطه با صهیونیست ها است وی افزود مسلمنان باید آگاه باشند با وحدت در برابر اهانت برسول الله به پا خیزند.

,

وی درباره گرانی افسار گسیخته و مشکلات اقتصادی مردم گفت از مسئولان و دولت می خواهیم چاره جویی کنند.

,

شریف تبار با تشکر از قوه قضائیه به خاطر برخورد با مفسدان اقتصادی افزود:از قوه قضائیه میخواهیم با ریشه های فساد اقتصادی و مجرمان درجه یک اقتصادی برخورد کنند.

,

این مسئول ادامه داد: مجرمان درجه یک اقتصادی  سربازان پیاده نظام استکبار هستند. وی از قوه مقننه و مجلس خواست نظارت مستمر و میدانی از دستگاها و نهادهای دولتی داشته باشند.

,

امام جمعه بهنمیر از اجلاس سران گروه مقاومت که با حضور سید مقاومت و فرمانده سپاه قدس ایران انجام گرفته است وبارقه امیدی است برای ملت مظلوم فلسطین این اتحاد پاسخ محکمی به طرح سازش و عادی سازی آمریکا و رژیم  صیهونیستی است.

,

در پایان نماز جمعه مردم شهرهای مازندران در تجمع اعتراض  آمیز و اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) و قرآن با سردادن شعار  مرگ بر آمریکا و اسرائیل  محکوم کردند و با شعار لبیک یا محمد حمایت خود از پیمابر اعظم (ص) اعلان کردند.

,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه