اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

مهمترین وظیفه دولت در حال حاضر کنترل قیمت‌ها است/ توهین رسانه فرانسوی، نمونه‌ جاهلیت مدرن

مهمترین وظیفه دولت در حال حاضر کنترل قیمت‌ها است/ توهین رسانه فرانسوی، نمونه‌ جاهلیت مدرن
ائمه جمعه استان همدان بر ضرورت خدمت رسانی دولت در تأمین معیشت مردم تأکید و توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبراکرم را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نماز جمعه این هفته شهرهای مختلف استان همدان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اقامه شد. در این مراسم ها ائمه جمعه و نمازگزاران، هتاکی نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حمایت صهیونیست ها و دشمنان اسلام از این اقدام را محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

امام جمعه همدان: مهمترین وظیفه دولت در حال حاضر تامین معیشت مردم است

, امام جمعه همدان: مهمترین وظیفه دولت در حال حاضر تامین معیشت مردم است, امام جمعه همدان: مهمترین وظیفه دولت در حال حاضر تامین معیشت مردم است,

آیت الله حبیب اله شعبانی امام جمعه همدان گفت: مهمترین وظیفه دولت در حال حاضر تامین معیشت مردم است و کنترل قیمت هاست.

,

وی ادامه داد: دولت باید یک چشم انداز روشنی در این عرصه داشته باشد ، نوسانات قیمت در بازار گاهی اوقات مبهوت کننده است و این تورم از کجا ایجاد می شود.

,

نماینده ولی فقیه گفت: یکی از معضلاتی که رهبری همیشه به ان تاکید داشتند این است که اقتصاد کشور را شرطی نکنید که به برجام و لایحه و …گره خورده است

,

آیت الله شعبانی افزود: اقتصاد مقاومتی در کشور ما جدی گرفته نشد و اگر به آن توجه می کردیم با این تورم مواجه نبودیم

,

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دولت نباید منتظر باشد اروپا گشایش اقتصادی ایجاد کند ،که کار اشتباهی است.

,

وی عنوان کرد: امید دولت ایران نباید به جواب انتخابات امریکا باشد ، دموکرات و جمهوری خواه نداریم اینها همه یکی هستند.

,

آیت الله شعبانی تاکید کرد: مطالبات مردم باید مهم باشد و مجلس هم نظارت کند.

,

وی ادامه داد: خانواده ها در بحث فضای مجازی دانش آموزان دقت کنند حتما همراهی شوند که جامعه دانش آموزی از لحاظ علمی آسیب نبینند.

,

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دانش اموزان بیش از اندازه نباید به فضای مجازی وارد شوند.

,

آیت الله شعبانی افزود: سند ۲۰۳۰توسط هر کسی در کشور و استان بخواهد اجرا شود بدون شک با ان برخورد خواهیم کرد.

,

امام جمعه نهاوند:  کینه و عداوت غرب با اسلام سابقه طولانی دارد

, امام جمعه نهاوند:  کینه و عداوت غرب با اسلام سابقه طولانی دارد, امام جمعه نهاوند:  کینه و عداوت غرب با اسلام سابقه طولانی دارد,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: کینه و عداوت غرب با اسلام و مسلمین سابقه طولانی دارد و مسلمانان باید هوشیار باشند و فریب نقشه های دشمنان را نخورند.

,

وی اظهار داشت: دل بستن به غرب وحشی و از آنها انتظار کمک داشتن نادانی است و نباید امیدی داشته باشیم که آنها مشکلات ما را حل کنند.

,

امام جمعه نهاوند افزود: آمریکا و اروپا با هم فرقی ندارند و هرجا بتوانند ضربه می‌زنند و منافعشان یکی است و مزدوران آنها در منطقه مانند آل سعود گوش به فرمان آنها و در خدمت منافع آنها هستند.

,

وی گفت: باید خودمان همت کنیم و با تکیه بر نیروهای داخلی قوی شویم و باید در همه عرصه های سیاسی و اقتصادی و نظامی با توان داخلی کارها را پیش ببریم و پیشرفت کنیم.

,

مغیثی افزود: در عرصه پیشرفت نظامی کارهای بسیار بززگی شده است و آمریکا را در این عرصه شکست داده ایم که این بخش الگوی خوبی برای همه عرصه ها است که باید ادامه داشته باشد.

,

وی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام گفت: اهانت این نشریه فرانسوی محکوم است و جبهه کفر همواره در تقابل با اسلام بوده است و باید مسلمانان با وحدت در مقابل این جبهه بایستند.

,

امام جمعه نهاوند با اشاره به پیمان دوستی امارات با صهیونیست ها اظهار داشت: در مقابل این جبهه دشمنان که قبلا مخفیانه و امروز علنی شده است به یاری خدا جبهه مقاوت قرار دارد که دست برتر را در مقابل دشمنان دارد و دشمنان را ناامید کرده است.

,

امام نماز جمعه تویسرکان: هتاکی به ساحت پیامبر خاتم(ص) آزادی بیان است و حرف زدن از هولوکاست جرم!/غرب پرستان؛ کر و کورانه چشم به انتخابات امریکا دوخته اند!

, امام نماز جمعه تویسرکان: هتاکی به ساحت پیامبر خاتم(ص) آزادی بیان است و حرف زدن از هولوکاست جرم!/غرب پرستان؛ کر و کورانه چشم به انتخابات امریکا دوخته اند!, امام نماز جمعه تویسرکان: هتاکی به ساحت پیامبر خاتم(ص) آزادی بیان است و حرف زدن از هولوکاست جرم!/غرب پرستان؛ کر و کورانه چشم به انتخابات امریکا دوخته اند!,

خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: اگر دولت فرانسه معتقد است که عتاکی به مقدسات اسلام آزادی بیان است پس چرا سخن گفتن از هولوکاست جرم را جرم می دانند و چرا روژه کارودی را برای سخن گفتن از هولوکاست زندان و مورد اهانت قرار دادند؟

,

حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های ۲۱ شهریورماه در مصلی امام تویسرکان با اشاره به خیانت های خاندان های حقیر قاجار و پهلوی به ملت ایران و همراهی روشنفکرانی غرب زده، گفت: آنچه که در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ساز تحقیر ایران شد همان شکست این پادشاهان ذلیل در جنگ ها و از دست دادن بیش از دو برابر مساحت فعلی ایران بود.

,

وی با بیان اینکه امثال حسن تقی زاده غرب زده معتقد بودند از ناخن پا تا موی سر باید غربی شوند، اظهار کرد: انحطاط ایران در دوران قبل از انقلاب به دلیل همراهی همیل روشنکفران غرب پرست با پادشاهان خائن به ملت بود.

,

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: این غرب پرستان به تصور خام خود مردم آزاده ایران را مثل خود بی هنر و کوچک می شماردند که باید از دنیای غرب تقلید کنند، در حالی ایرانیان آزاده هرگز چنین ننگی را قبول نمی کردند.

,

حجت اسلام موحدی در ادامه با اشاره به مشکلات پیش روی کشور در حوزه های اقتصاد و فرهنگ، عنوان کرد: کلید برون‌رفت از بی سامانی های موجود بی تردید شناخت و کنار زدن تغییر عناصر فعلی است که نه هنری مدیریتی از خود دارند و نه اعتقادی به توان و هنر ملت دارند‌.

,

وی تصریح کرد: این روزها شاهد هستیم که به وابسته غرب پرستی کر و کور شده اند و پس از آن همه هزینه کردهای بیهوده به دلیل غربزدگی هنوز مسیر درست را نشناخته و چشم به انتخابات امریکا دوخته اند.

,

امام جمعه تویسرکان اظهار کرد: این توصرات در حالی است که خود سیاسیون امریکایی اعترف و اقرار می کنند که آمریکا گرفتار فقر، بی خانمانی و گرسنگی و به ویژه بیکاری بسیار است.

,

حجت الاسلام موحدی همچنین با محکوم کردن اقدام مذبوحانه و بی‌شرم دولت فرانسه که از نشریه هتاک خود حمایت کرده، گفت: دولت بی شرم فرانسنه گفته که چون در فرانسه آزادی بیان هست نمی‌توان جلو اهانت را گرفت! این کدام آزادی بیان است که هر تویهینی را پذیرا باشد؟!

,

وی افزود:اگر این فرانسه و حامیان آنان معتقد هستند که آزادی بیان است پس چرا سخن گفتن از هولوکاست جرم است؟ چرا روژه کارودی را برای سخن گفتن از هولوکاست زندان و مورد اهانت قرار دادند؟ پس آنان به بهانه آزادی بیان به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند.

,

امام جمعه بخش گل تپه: توهین رسانه فرانسوی نمونه جاهلیت مدرن است.

, امام جمعه بخش گل تپه: توهین رسانه فرانسوی نمونه جاهلیت مدرن است., امام جمعه بخش گل تپه: توهین رسانه فرانسوی نمونه جاهلیت مدرن است.,

حجت الاسلام ابراهیم موسوی خطیب جمعه بخش گل تپه در خطبه های نماز جمعه امروز این بخش اظهار کرد: محدود کردن شخصیت های بزرگ به قشر خاص ظلم است در حق آنها، زندگانی حضرت زینب (س) می تواند برای کل بشریت الگو باشد نه فقط برای زنان و یا پرستاران.

,

وی افزود: انسان تا در مقام محبت خدای متعال قرار نگرفته باشد، حجاب ها از جلوی چشمان او کنار نمی رود تا بتواند جمال صنع خدا را مشاهده کند.

,

وی با اشاره به توهین مجله فرانسوی به پیامبراسلام و قرآن کریم افزود: توهین این مجله فرانسوی به پیامبر اسلام نمونه جاهلیت مدرن است،اما درآینده میبینیم که اینها نتیجه عکس خواهند داشت،این توهین نه‌تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد.

,

وی افزود: ما مسلمانان ضمن احترام به پیروان همه انبیاء مکرم الهی، اعتقاد داریم که توهین به حضرت رسول الله اکرم(ص)، توهین به همه انبیاء الهی و بی حرمتی به قرآن کریم، بی حرمتی به کتب همه پیامبران است.

,

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بازگشایی مدارس اضافه کرد: آموزش لازم است، والدین و دانش آموزان باید حساس باشند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

,

موسوی در انتها با اشاره به گرانی اخیراقلام در بازار خاطر نشان کرد: بخش زیادی از این گرانی ها در بازار ربطی به تحریم ندارد و مسئولین کم کاری میکنند،مسئولین محترم این یکسال باقی مانده از دولت برای استراحت نیست باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه