اخبار داغ

همزمان با 10 حوزه انتخابیه کشور؛

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در بیجار برگزار شد

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در بیجار برگزار شد
همزمان با 10 حوزه انتخابیه کشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز در 112 شعبه اخذ رای شهرستان بیجار آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، یکی از رخدادهای مهم سیاسی کشور که نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارد ، انتخابات مجلس شورای اسلامی است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

در شهرستان بیجار انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به تعداد زیاد کاندیداها با حضور حمدالله کریمی و علیرضا زندیان به دور دوم کشیده شده .

,

فرماندار بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: امروز 112 شعبه اخذ رای در شهرستان بیجار آماده جمع آوری آرای مردم است .

,

, ,

وی با بیان انتخابات مظهر مردم سالاری و اقتدار جمهوری اسلامی است ، افزود: در دوره قبل 58 درصد مردم شهرستان بیجار در انتخابات مشارکت داشتند.

,

ورمقانی عنوان کرد: از این ۱۱۲ شعبه اخذ رای، ۳۹ مورد آن ثابت و ۷۳ صندوق نیز سیار پیش‌بینی شده و واجدان شرایط رای در این شهرستان باید نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را از بین ۲ کاندیدای راه یافته به دور دوم با ریختن آرای خود به صندوق‌ها انتخاب کنند.

,

فرماندار بیجار با اشاره به اینکه ۴۱ صندوق اخذ رای شهری و ۷۱ مورد نیز روستایی است، افزود: عصر روز چهارشنبه محل شعب اخذ رای با راعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از سیستم‌های گندزدایی و ضد عفونی، آماده حضور هیات اجرایی، نظارت و مردم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات شد.

,

رییس ستاد انتخابات شهرستان بیجار تاکید کرد: رای دهندگان بدلیل شرایط کرونایی حتما با ماسک و خودکار اختصاصی در محل شعب اخذ رای حاضر شوند ضمن اینکه همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی ضروری است.

,

وی خاطر نشان کرد : اداره امور کشور براساس انتخابات است و امروز اگر عزت و اقتداری داریم به واسطه برگزاری انتخابات ها و مشارکت بالای مردم در این عرصه و رویداد سیاسی است.

,

لازم به ذکر ر دور اول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیجار، ۵۸ درصد واجدان شرایط شرکت داشتند و پیش‌بینی می‌شود در دور دوم نیز میزان مشارکت همین حدود باشد.

,

قرار بود دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۹ فروردین امسال برگزار شود که بدلیل شیوع ویروس کرونا به ۲۱ شهریور موکول شد.

,

بر اساس نتایج شمارش آرای حوزه انتخابیه شهرستان بیجار در مرحله اول ۳۷ هزار و ۲۷۴ رای صحیح داشت که حمدالله کریمی (نماینده دور دهم) با کسب ۶ هزار و ۸۴۷ رای و علیرضا زندیان با پنج هزار و ۸۳۴ رای نتوانستند آرای لازم را کسب کنند در نتیجه انتخابات در این حوزه به مرحله دوم کشیده شد.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه