اخبار داغ

معاون حمل و نقل اداره‌ کل راهداری سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رسیدگی به تخلف 96 راننده و 27 شرکت بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای/کسر تجهیزات ایمنی، عمده تخلف رانندگان است

رسیدگی به تخلف 96 راننده و 27 شرکت بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای/کسر تجهیزات ایمنی، عمده تخلف رانندگان است
تیمور باقری گفت: عمده تخلفات رانندگان استان در این مدت کسر تجهیزات ایمنی و عدم رعایت بخشنامه های صادره از سوی سازمان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 9جلسه مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر و تعداد 9 جلسه مربوط به کمیسیون ماده ۱۲ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل عمومی جاده ای کالا و مسافر، تشکیل شده است.

وی بیان کرد: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون به تخلفات 96 راننده و 27 شرکت حمل و نقل عمومی این استان  در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ مورد رسیدگی شده است.

این مقام مسئول عمده تخلفات رانندگان سیستان و بلوچستان را در این مدت کسر تجهیزات ایمنی و عدم رعایت بخشنامه های صادره از سوی سازمان دانست و گفت: با توجه به اختیارات تفویض شده به کمیسیون استانی، برای  رانندگانی که تخلف آنها  احراز گردید آراء  متفاوتی از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه، در نظر گرفته شده است.

وی صدور اسناد حمل برای ناوگان فاقد تجهیزات ایمنی کامل و یا دارای اضافه بار، عدم رعایت بخشنامه ها ودستورالعمل های مربوطه را از  عمده‌ترین تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر جاده‌ای استان در این مدت عنوان کرد و ادامه داد: برای متخلفان این حوزه احکامی نظیر تذکر و جریمه صادر شده است.

باقری تاکید کرد: با توجه به ضرورت خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و استفاده کنندگان از خدمات حوزه حمل و نقل، این اداره کل تمام توان خود را برای جلوگیری از تخلفات به کار می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به ادارات و نمایندگی های تابعه این اداره کل در شهرستان های استان، از طریق ارسال پیامک به شماره 3000141  تماس با سامانه 141 و یا از طریق سیستم «شهراه»، هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت را به این اداره کل منعکس کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه