اخبار داغ

پیگیری مطالبات مردمی؛

لایروبی رودخانه زنگمار از مصب رودخانه در حال اجرا است

لایروبی رودخانه زنگمار از مصب رودخانه در حال اجرا است
مدیر امور منابع آب پلدشت گفت: لایروبی رودخانه زنگمار پلدشت توسط پیمانکار طرف قرارداد با شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از مصب رودخانه (محل ورود به ارس) در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آراز سسی، آلودگی آب، هوا و زمین تاثیر مستقیمی با جان مردم دارد و مقابله با آن از اهمیت ویژه برخوردار بوده و بر همه واجب است در این زمینه تلاش کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آراز سسی،,

ریخته شدن فاضلاب شهری به داخل رودخانه زنگمار و عدم لایروبی و بستر سازی مناسب باعث ایجاد مانداب و بستری مناسب برای رشد انواع باکتری ها و ایجاد بوی نامطبوع در فضای شهری شده است.

,

در راستای حل این مشکل و طبق پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولان شهرستان از شرکت آب منطقه ای استان، لایروبی از رودخانه زنگمار پلدشت آغاز شده است.

,

لایروبی رودخانه از مصب رودخانه (محل ورود به ارس) در حال اجرا است

, لایروبی رودخانه از مصب رودخانه (محل ورود به ارس) در حال اجرا است,

اسکندری در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به در حال اجرا بودن لایروبی رودخانه زنگمار پلدشت گفت: لایروبی رودخانه زنگمار پلدشت توسط پیمانکار طرف قرارداد با شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از مصب رودخانه (محل ورود به ارس) در حال اجرا است.

,

مدیر امور منابع آب پلدشت افزود: در راستای لایروبی رودخانه ها و مسیل های شهرستان و ساماندهی بازه های بحرانی به طول ۲هزار و ۱۰۰ متر و به حجم بیش از ۸۰هزار مترمکعب از رودخانه زنگمار و مسیل های روستاهای عبدالعلی کندی و نازک سفلی در ماه گذشته لایروبی و ساماندهی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه