اخبار داغ

وقتی که به سلامت مردم اهمیت داده نمی شود؛

سرگردانی زباله ها درسطح شهرایوان+تصاویر

سرگردانی زباله ها درسطح شهرایوان+تصاویر
عدم جمع آوری زباله هاازسوی شهرداری باعث گلایه مندی شهروندان ایوانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، این روزها بحث سلامت جامعه بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است، اما گاه سهل‌انگاری و عدم مسئولیت‌پذیری برخی از شهروندان و کم‌توجهی مسئولینی که این روزها دغدغه‌هایشان کم نیست، موجب می‌شود، فقط در کلام نسبت به مقوله سلامت حساس باشیم و نه در عمل! زباله‌ها علاوه‌بر زشت کردن سیمای شهرها، می‌تواند محلی برای عوامل بیماری‌زا باشد؛ گذشته از این گرمای هوا، رطوبت، کرونا، حشرات و حیوانات خیابانی همه این‌ها دلایلی هستند که وظیفه همه را نسبت به مقوله زباله‌های خانگی و شهری دوچندان می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

تجمع زباله‌های رهاشده در برخی محلات که ناشی از عدم بی‌توجهی برخی از شهروندان و بی‌نظارتی مسئولان متولی بوده، سبب اعتراض اهالی و کسبه‌ شده و بوی بسیار بد آن، آزاردهنده است به طوری‌که ساکنان در این روزهای کرونایی و فصل تابستان به ستوه آمده و از ادامه این روند به شدت گله‌مندند.

,

تجمع زباله‌ها و بوی بسیار بد آن در این روزهای بسیار گرم منظره ناپسندی را رقم زده و سبب اعتراض ساکنان و رهگذران شده و به گفته مردم، شهرداری نیز هیچ توجهی به این شرایط ندارد.

,

عباسی یکی ازشهروندان ایوانی درگفتگو باخبرنگار ایلام بیدار گفت:مشکل تجمع زباله‌ها در نقاط مختلف شهر و نیز بوی بسیار بد آن موضوع تازه ای نیست و الان مدتها است که از این شرایط رنج می‌بریم. این شهروند ایوانی بیان داشت: موضوع را چندین بار به شهرداری گزارش دادیم اما همچنان این معضل به قوت خود باقی است و هیچ تغییری نکرده است

,

وی اظهار کرد: بیشتر اوقات تجمع زباله‌ها سبب شده که حیوانات وحشی از جمله سگ و گربه کیسه‌های زباله را پاره کرده و آنها را بهم بریزند و منظره بسیار زشتی را در این ورودی بوجود بیاورند. وی گفت: بیشتر ایام زباله‌ها تا چند روز در این تقاطع باقی مانده و نیروهای خدماتی شهرداری نیز نسبت به جمع‌آوری آنها اقدامی نکرده و بوی بسیار بد آن ما را اذیت می‌کند و به ناچار مجبوریم آن را تحمل کنیم.

,

تولید روزانه 50تن زباله در ایوان

, تولید روزانه 50تن زباله در ایوان, تولید روزانه 50تن زباله در ایوان,

کامران حسنی"شهردارایوان درگفتگوباخبرنگار ما گفت:نیرو های خدمات شهری به صورت مداوم کار جمع اوری زباله ها را درسطح شهر ایوان انجام می دهند.

,

وی اظهار کرد:همراهی وهمگامی شهروندان می تواند در زمینه داشتن شهری زیبا موثر باشد چرا که اگر شهروندان از ریختن زباله درسطح جداول خودداری نمایند می توانیم شهری زیبا داشته باشیم.

,

وی ادامه داد :در حال حاضر روزانه ۵۰تن زباله به سایت زباله شهرستان انتقال داده می شوداین سایت به مساحت ۵هکتاراز سال ۱۳۷۰با هماهنگی منابع طبیعی دراختیارشهرداری قرار داده شده است.

,

حسنی با اشاره به مشکلات سایت زباله شهرستان اظهار کرد:متاسفانه با توجه به افزایش جمعیت سایت دیگر جوابگوی این حجم زباله که روزانه بیش از۵۰تن نمی باشد.

,

شهردار ایوان با اشاره به ضرورت تفکیک زباله در سطح شهرستان گفت:متاسفانه تاکنون طی اگهی هایی که منتشر شده موفق به پای کارامدن هیچ شرکتی که کارتفکیک زباله رادرمبدا انجام دهد دراین زمینه نبودیم . امیدواریم که در راستای حل مشکلات موجود تلاشها وگامهای موثری برداشته شود.

,

 

,

, ,

 ا

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام /الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه