اخبار داغ

نماینده هرمزگان:

بیکاری جوانان هرمزگان باعث ضعف مسئولان است/ پروژه گازکشی فارغان؛ در اولویت پیگیری

بیکاری جوانان هرمزگان باعث ضعف مسئولان است/ پروژه گازکشی فارغان؛ در اولویت پیگیری
مرادی گفت: بیکاری جوانان باعث ضعف ماست چرا که هرمزگان متفاوت از استان های دیگر و ظرفیت اشتغال در پالایشگاهها ،صنایع، فولاد و ..‌. بخشی از اشتغال خواهد بود که ما باید توانایی استفاده از همه فرصتها برای اشتغال جوانان بومی هرمزگان داشته باشیم و از خداوند منان خواهانم بتوانم مسائل کلان استان و منطقه را حل کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز  دکتر احمدمرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات بخش فارغان حاجی آباد اظهار کرد: گستردگی حوزه استحفاظی بنده شامل ۵ شهرستان و ۷۰۰ روستا در استان می باشد که با سفر سرکشی و دیدن مشکلات مردم از نزدیک در جهت پیشرفت و آبادانی مناطق تلاش خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز  ,

وی با بیان اینکه قطعاً با کمک مردم و پیگیری های مستمر مشکلات حل می شود ادامه داد: در این چهار سال نمایندگی در هر ۷۰۰ روستا حوزه انتخابیه دو الی سه بار جهت پیگیری و رفع مشکلات حضور و تمام تلاشم در به نتیجه رساندن مشکلات با توجه به مد نظر اولویت اساسی قرار خواهم داد.

,

مرادی اضافه کرد: بیکاری جوانان باعث ضعف ماست چرا که هرمزگان متفاوت از استان های دیگر و ظرفیت اشتغال در پالایشگاهها ،صنایع، فولاد و ..‌. بخشی از اشتغال خواهد بود که ما باید توانایی استفاده از همه فرصتها برای اشتغال جوانان بومی هرمزگان داشته باشیم و از خداوند منان خواهانم بتوانم مسائل کلان استان و منطقه را حل کنم.

,

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت:وظیفه نمایندگان خدمتگزاری و پیگیری مشکلات مردم است و در مسیری که ما انتخاب کردیم در این چهار سال با کمک شماها و از ظرفیت بخشداری، دهیاران و شوراها به سرانجام خواهیم رساند.

,

وی افزود: مطالبه جانمایی سد بخوان از اداره کل منابع طبیعی صورت گرفته و پیگیریهای لازم جهت تامین اعتبار و احداث انجام می شود.

,

مرادی خاطرنشان کرد: جلساتی در خصوص پروژه های راه‌های ارتباطی از جمله رائیز، بخوان _رائیز، نساء، کهنوج _نارمند و غیره  با ادارات مربوطه گرفته شده و همچنین تامین آب شرب مرکز بخش (شهر فارغان) با پیگیری های مجدد به نتیجه می رسانیم. 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه