اخبار داغ

نماینده مردم گرمسار و آرادان مطرح کرد؛

خرید 6 هزار رأس دام پرواری توسط شرکت تعاونی عشایر گرمسار/ دستگاه بسته‌بندی و نگهداری خوراک دام عشایر گرمسار تأمین شد

خرید 6 هزار رأس دام پرواری توسط شرکت تعاونی عشایر گرمسار/ دستگاه بسته‌بندی و نگهداری خوراک دام عشایر گرمسار تأمین شد
مطهری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته 6 هزار رأس دام پرواری توسط شرکت تعاونی عشایری گرمسار خریداری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرآت، اردشیر مطهری  یکی از چالش‌های موجود در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان را کمبود تجهیزات دامی در بحث تأمین خوراک دام عشایر عنوان کرد و یادآور شد: یکی از ضرورت‌های کار عشایر تأمین مواد مغذی و خوراک به‌موقع دام بود و از آنجائی که امکان نگهداری این خوراک به مدت طولانی وجود نداشت عشایر حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان درگذشته دچار مشکلاتی بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در روزهای اخیر رئیس سازمان عشایری کشور و معاونان اتحادیه مرکزی سفری به گرمسار داشتند که طی این بازدید دستگاه سیلاژ علوفه به‌منظور تأمین خوراک دام سفارش و تحویل عشایر شد.

,

مطهری بابیان اینکه این دستگاه کار وکیوم و نگهداری خوراک دام را انجام می‌دهد، افزود : با تأمین این دستگاه دیگر نگرانی بابت چگونگی تأمین خوراک دام وجود نخواهد داشت.

,

نماینده مردم گرمسار گفت: درگذشته عشایر برای نگهداری خوراک دام دچار مشکل بودند چون امکان نگهداری اغذیه دام به مدت طولانی وجود نداشت اما با تأمین این دستگاه خوراک دام در محل مشخص  تلفیق و توسط دستگاه مخصوص بسته‌بندی و تعبیه می‌شود.

,

وی همچنین از انعقاد قرارداد ارائه تسهیلات به مبلغ یک میلیارد تومان جهت خرید دام پرواری خبر داد و تصریح کرد‌: با این تسهیلات مجوز خرید حدود 6 هزار رأس دام صادرشده و مصوب شد که شرکت تعاونی عشایر گرمسار برای خرید آن اقدام کند.

,

وی بیان کرد: طی جلسه‌ای مابین مجموعه اتحادیه مرکزی عشایری و شرکت گرم تعاونی گرمسار اوراق ضمانتی مالی به مبلغ یک میلیارد تومان تحویل هیئت‌مدیره شرکت تعاونی گرمسار و آرادان شد و مقرر شد یک روز پس از تشکیل جلسه نسبت به خرید گوسفند پرواری اقدام شود که با این اقدام بخشی از مایحتاج مردم در بخش گوشت و لبنیات تأمین می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه