اخبار داغ

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی خبر داد؛

۱۰هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی محرومند

۱۰هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی محرومند
مجتبی شکوری گفت: در حال حاضر در استان خراسان شمالی 10 هزار خانواده از نعمت گاز طبیعی محروم هستند که 80 درصد این افراد در شهرستان راز و جرگلان ساکن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شکوری، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: با هدف جلوگیری از سواستفاده از مصرف کپسول های گاز در سوخت خودرو طرح گاز مایع (LPG) از 20 مرداد ماه 99 شروع شد و براساس این طرح مقرر شد که خانواده هایی که از نعمت گاز محروم هستند اطلاعات خود را در سامانه " نیو تجارت آسان " ثبت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: بعد از ثبت نام در این سامانه، سهمیه مورد نیاز خانواده در کارت بانکی آنها شارژ و عوامل توزیع، کپسول های مورد نیاز را در درب منازل با قیمت مصوب 9 هزار و 700 تومان تحویل خانواده خواهند داد.

,

شکوری اضافه کرد: اطلاع رسانی لازم  برای ثبت نام در این سامانه از طریق صداو سیما ، فضای مجازی و جلسات حضوری با فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران انجام شده است.

,

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی با اشاره به اینکه گاز مایع در سبد سوخت خودرو جای ندارد، گفت: نظارت بر سوخت گیری این خودرو ها با گاز مایع بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های نظارتی است ، همچنین شرکت نفت آمادگی خود را برای همکاری با این دستگاه ها اعلام می کند.

,

این مقام مسئول خاطرنشانکرد: کالابرگ، نفت سفید جمع آوری و اولین مرحله توزیع الکترونیکی نفت سفید آغاز شده است، متقاضیان برای کسب اطللاعات بیشتر به سایت این شرکت مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه