اخبار داغ

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان:

تبلیغات پذیرش بدون آزمون دانشجو به هیچ وجه مورد تایید دانشگاه پیام نور نیست

تبلیغات پذیرش بدون آزمون دانشجو به هیچ وجه مورد تایید دانشگاه پیام نور نیست
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: تبلیغات مربوط به پذیرش بدون آزمون دانشجو به هیچ وجه مورد تایید دانشگاه پیام نور نبوده و این دانشگاه به هیچ کدام از موسساتی که تبلیغات و ثبت‌نام برای جذب دانشجو در مقاطع مختلف دارند، مجوزی صادر نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر حاج‌علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: تبلیغات دانشگاه پیام نور فقط از طریق رسانه‌های رسمی و شبکه‌های ملی و استانی بوده و ثبت‌نام نیز تنها از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: هم‌اکنون ثبت‌نام از علاقه‌مندان در مقطع کارشناسی علاوه بر آزمون سراسری به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی تا 7 مهرماه سال جاری صورت می‌پذیرد.

,

حاج‌علی‌اکبری در خصوص پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در آبان‌ماه به صورت بدون آزمون و به شیوه فراگیر انجام شود که بر اساس آخرین ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، لغو شده و در صورت اتخاذ تصمیمات جدید، متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان در پاسخ به زمان آغاز سال تحصیلی این دانشگاه گفت: سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور از 5 مهرماه برای ترم‌های بالاتر و از اول آبان‌ماه نیز برای دانشجویان ورودی جدید آغاز می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: تمام کلاس‌های آموزشی دانشگاه به صورت مجازی خواهد بود.

,

حاج‌علی‌اکبری در خصوص تعداد دانشجویان پذیرش جدید در دانشگاه پیام نور ابراز کرد: هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست زیرا زمان ثبت‌نام به اتمام نرسیده و شرایط به دلیل شیوع بیماری کرونا منحصر به فرد است.

,

وی افزود: در شرایط کنونی ممکن است داوطلبان، رغبت بیشتری برای ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور داشته باشند چرا که پیام نور، دانشگاهی امن، کاملاً مجازی و دولتی است که زیر نظر وزارت علوم، فعالیت می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه