اخبار داغ

معاون استاندار زنجان:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس به صورت روزانه کنترل می‌شود

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس به صورت روزانه کنترل می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه خوشبختانه روزبه‌روز به سمت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس، حرکت می‌کنیم، گفت: روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس به صورت روزانه در ستاد کرونا با حضور فرمانداران، مدیران آموزش و پروش شهرستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی رصد و کنترل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدابخش مرادی نافچی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رعایت پروتکلهای بهداشتی در مدارس اظهار داشت: در صورتی که موردی، رعایت نشده باشد، تذکرات لازم را داده و پیشگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و در در دستور کار قرار می‌دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: قبل از آغاز سال تحصیلی، سلسله جلساتی در استان با تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و دستورالعمل‌های لازم برای قبل از بازگشایی و حین فعالیت دانش‌آموزان در مدارس تدوین شده است.

,

مرادی نافچی افزود: به لحاظ اینکه بتوانیم بر این فرآیند، نظارت کنیم، تیم‌های نظارتی مرکب از دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت استان، آموزش و پرورش و فرمانداران، نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را بازرسی می‌کنند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نظارت‌ها در سطح استان و در شهرها و روستاها انجام می‌شود، گفت: فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران و تمام دستگاه‌های اجرایی در تمام مناطق استان مکلف به این شده‌اند که در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل‌ها همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

,

وی افزود: از طرف دیگر نیز تیم استانی به این فرآیند، نظارت می‌کند.

,

مرادی نافچی در خصوص حضوری یا غیرحضوری بودن آموزش در مدارس، اظهار داشت: سیاست‌های آموزش را وزارت آموزش و پروش مشخص کرده است.

,

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، ابتدا اعلام کردند که حضور در مدارس، اجباری است و بعد اعلام شد که اختیاری است.

,

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه سلامت دانش‌آموزان برای ما بسیار مهم است، تصریح کرد: در جایی که نیاز به اتخاذ تدابیر جدید برای نحوه آموزش باشد، این کار را می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه