اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) خبر داد؛

کمک 50 میلیارد تومانی اقشار مردمی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا

کمک 50 میلیارد تومانی اقشار مردمی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از کمک 50 میلیارد تومان اقشار مختلف مردم این استان به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی‌محمد اکبری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: از زمان ابلاغ رزمایش مواسات و کمک مومنانه و با تشکیل قرارگاه‌های استانی و شهرستانی، کمک‌های نقدی و غیرنقدی با همراهی خیرین، هیئات مذهبی، اصناف و بازاریان و اقشار مختلف مردم در سطح استان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: تاکنون 500 میلیارد ریال کمک مومنانه در قالب بسته‌های بهداشتی و معیشتی تهیه و در اختیار افراد و خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با تقدیر از مشارکت و نوع‌دوستی مردم چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این میان نیز نسبت به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند و همچنین بخشش اجاره بها خانواده‌ها و برخی صنوف اقدام شده است.

سردار اکبری با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک مومنانه در هفته دفاع مقدس و تا پایان ماه صفر همچنان ادامه خواهد داشت، از مردم و‌ خیران استان خواست همچنان در این اقدام نوع‌دوستانه مشارکت داشته باشند.

وی گفت: مساجد، دفاتر ائمه جمعه، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان آماده دریافت و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم‌استانی‌های عزیز می‌باشند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه