اخبار داغ

رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان ایلام:

قیمت نان در ایلام افزایش‌ یافت

قیمت نان در ایلام افزایش‌ یافت
صادق پژوهان رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان ایلام گفت: افزایش قیمت نان در استان بین ۲۵ تا ۳۰ درصد بوده و از امروز در واحدهای نانوایی نیز اعمال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، "صادق پژوهان "، رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان ایلام در خصوص گرانی نرخ نان  گفت: افزایش قیمت برای نانوایان نیمه یارانه‌ای ۲۵ درصد و برای نانوایان یارانه‌ای بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: افزایش نرخ نان در واحدهای نانوایی استان ایلام بعد از ۲ سال صورت گرفته است و اسفند ۱۳۹۷ آخرین افزایش نرخ نان در استان اعمال شد در حالی که تمام کشور سال گذشته افزایش قیمت داشتند.

,

پژوهان یادآور شد: ایلام آخرین استانی است که اقدام به افزایش نرخ نان شد در حالی که همه نقاط کشور پیش از این نرخ نان را افزایش داده‌اند.

,

پژوهان اضافه کرد: هر واحد نانوایی دارای ۱۷ شاخص هزینه‌ای است که این آیتم‌ها در آنالیزهای صورت گرفته با توجه به قیمت آن‌ها در مقایسه با نرخ تمام شده نان افزایش بها داشته‌اند.

,

رئیس اتحادیه صنف نانوایان با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه مسوولان در این درصدهای تعیین شده افزایش نان تجدید نظر کنند، تاکید کرد: برخی واحدهای نانوایی به علت ضررهای مالی از ادامه فعالیت بازمانده و تعطیل شده‌اند.

,

استان ایلام دارای ۷۰۰ واحد نانوایی است که در این واحدها نان‌هایی، چون سنگک، لواش، تافتون، بربری، صمون و نان محلی تولید و به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام /الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه