اخبار داغ

عیسی زاده:

اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) نشانه به بن‌بست رسیدن غرب در مقابل گسترش اسلام است

اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) نشانه به بن‌بست رسیدن غرب در مقابل گسترش اسلام است
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: اسلام دینی است که آن وحدت و رحمت و مهربانی و عدالت در آن تجلی یافته و دشمنان اسلام نمی توانند با این اقدام جلوی موج اسلام گرایی را در دنیا بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم ‌الشأن اسلام (ص)، اظهار کرد: دشمنان اسلام و نبی مکرم اسلام(ص)، از همان ابتدا سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با روش های مختلف  به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهانت به اسلام و ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، نشانه به بن‌بست رسیدن غرب در مقابل گسترش اسلام است، افزود: غربی ها و دشمنان دین اسلام پیوسته تلاش کرده و می کنند تا نام و اندیشه پیامبر گرامی اسلام(ص) را حذف کنند و این اقدام رذیلانه و خبیثانه نیز در این راستا است.

,

وی با بیان اینکه اسلام دین الهی، دین مهربانی و معنویت و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است، گفت: اسلام دینی است که آن وحدت و رحمت و مهربانی و عدالت  در آن تجلی یافته و  دشمنان اسلام و غربی ها نمی توانند با این اقدام جلوی موج اسلام گرایی را در دنیا بگیرند.

,

عیسی زاده با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در اذهان خود به دنبال توطئه چینی علیه اسلام و مسلمانان هستند ولی بدون شک خدعه و نیرنگ آنها به خودشان بازخواهد گشت، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری عنوان کردند، ملّتهای مسلمان باید هوشیاری خود را در مقابل توطئه های دشمنان حفظ کرده و  هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.

,

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: دشمنان اسلام و قرآن، قطعا به اهداف شوم خود نخواهند رسید و مثل همیشه در برابر دنیای اسلام شکست مفتضحانه‌ای خواهند خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه