اخبار داغ

دبیر ستاد کنگره شهدای استان اردبیل:

حفظ فرهنگ دفاع مقدس نیازمند رسالت زینبی (س) است

حفظ فرهنگ دفاع مقدس نیازمند رسالت زینبی (س) است
سردار کریمیان گفت: برای حفظ فرهنگ دفاع مقدس رسالت زینبی (س) نیاز است تا این فرهنگ را به نسل های امروزی و آینده منتقل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار پاسدار غلامعسگر کریمیان در گفتگو با خبرنگار  سبلان‌ما، با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از فراز و نشیب هایی است که اصلی ترین آن حادثه ذفاع مقدس و جنگ با استبکار جهانی محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با تاکید بر اینکه دوران مقدس فقط تقابل ایران و عراق نبود، افزود: همیشه تاکید بر این بوده که نباید گفت جنگ ایران و عراق، بلکه باید همیشه از عنوان جنگ ایران با استکبار جهانی استفاده کرد.

,

دبیر ستاد کنگره شهدای استان اردبیل با بیان اینکه صدام شهریور 59 در یک جنگ نیابتی از طرف استکبار وارد جنگ با ایران شد، گفت: اختلافات‌ و عقده های تاریخی‌ و طولانی‌ با ایران هم دلیلی بر این اتفاق بود.

,

رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس با اشاره به قرارگیری در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ابراز داشت: دفاع مقدس بود که به ما شرف و عزت بخشید و کیان و مرزهای ایمان و عقیده ما را حفظ کرد.

,

سردار کریمیان با بیان اینکه در این دوران برخلاف صده های گذشته، حتی یک وجب هم از خاک ایران جدا نشد، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس موجب احیای مجدد عشق و فرهنگ حسینی(ع) در میهن اسلامی شد.

,

دبیر ستاد کنگره شهدای استان اردبیل با اشاره به نقش مهم این استان در دوران جنگ، افزود: رزمندگان حسینی(ع) اردبیل در قالب لشکر مقدس عاشورا در جبهه حق علیه باطل با استکبار مقابله می کردند؛ این روزها فرصتی است تا بخشی از رشادت های مردم این استان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن، به نسل های امروزی و جامعه تشریح شود.

,

وی با اشاره به ایجاد فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ حسینی(ع)، تصریح کرد: برای حفظ فرهنگ دفاع مقدس رسالت زینبی (س) نیاز است تا این فرهنگ را به نسل های امروزی و آینده منتقل کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه