اخبار داغ

ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان تأکید کردند؛

اقدام حکام عرب خیانت به مردم فلسطین است/ تحریم اسرائیل از سوی امارات و بحرین واجب بود

اقدام حکام عرب خیانت به مردم فلسطین است/ تحریم اسرائیل از سوی امارات و بحرین واجب بود
ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان گفتند: رژیم صهیونیستی غاصب است و اقدام دولت های امارات و بحرین در به رسمیت شناختن اسرائیل و توافق در عادی سازی روابط با این رژیم خیانت بزرگ به مردم فلسطین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در روزهای گذشته بار دیگر شاهد خیانت حکام سر سپرده آمریکا و رژیم صهیونیستی به سرزمین مظلوم فلسطین بودیم.این در حالی است که بر اساس گفته بسیاری از کارشناسان چنانچه امارات و بحرین و امارات گمان می کنند با این اقدام می توانند  آرمان فلسطین و جبهه مقاومت را مورد تعقیب خود قرار دهند این یک اشتباه استراتژیک است، چرا که بحرین و امارات کوچکتر از آن هستند که بخواهند در معادلات منطقه نقش ایفا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,  آرمان فلسطین و جبهه مقاومت را مورد تعقیب خود قرار دهند این یک اشتباه استراتژیک است، چرا که ,  آرمان فلسطین و جبهه مقاومت را مورد تعقیب خود قرار دهند این یک اشتباه استراتژیک است، چرا که , بحرین و امارات کوچکتر از آن هستند که بخواهند در معادلات منطقه نقش ایفا کنند., بحرین و امارات کوچکتر از آن هستند که بخواهند در معادلات منطقه نقش ایفا کنند.,

اقدام حکام عرب خیانت به مردم فلسطین است

, اقدام حکام عرب خیانت به مردم فلسطین است, اقدام حکام عرب خیانت به مردم فلسطین است,

مولوی عبیدالله شیهکی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه اقدامات حکام عرب درد آور است، گفت: رژیم صهیونیستی غاصب است و اقدام دولت های امارات و بحرین در به رسمیت شناختن اسرائیل خیانت بزرگ به مردم فلسطین است.

,

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج ادامه داد: فلسطین و مسجد الاقصی قبله اول مسلمان جهان اسلام است و در دست کشورهای امارات، بحرین و چند کشور دیگر نیست که در مورد این سرزمین تصمیم بگیرند.

,

وی با بیان اینکه امارات و بحرین حق تصمیم گیری و دخالت در امور فلسطین را ندارند، عنوان کرد: حکام کشورهای عرب خود فروخته به رژیم اسرائیل هستند و آنان بویی از اسلام نبرده اند چرا که با این اقدام به اسلام خیانت کرده اند.

,

مولوی شهیکی تأکید کرد: توافق عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی مسئله تکان دهنده ای است که قلب تمامی مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است و این دولت ها با این اقدام شرایط خود را خراب کرده اند چرا که موضع اسرائیل نسبت به مردم مظلوم فلسطین مشخص است و ما نیز این اقدام را محکوم می کنیم.

,

تحریم اسرائیل از سوی امارات و بحرین واجب بود/ اقدام حکام عرب در عادی سازی روابط با اسرائیل نابخردانه و بزدلانه است

, تحریم اسرائیل از سوی امارات و بحرین واجب بود/ اقدام حکام عرب در عادی سازی روابط با اسرائیل نابخردانه و بزدلانه است , تحریم اسرائیل از سوی امارات و بحرین واجب بود/ اقدام حکام عرب در عادی سازی روابط با اسرائیل نابخردانه و بزدلانه است,

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: از تاریخ اسلام تا به امروز مسئله ای که خداوند و پیامبر اکرم(ص)  همواره نسبت به آن هشدار داده و ما را از عواقب آن بر حذر داشته اند، ارتباط با دشمنان اسلام بوده است؛ یهودیت از بدو اسلام تا به الان دشمن اسلام بوده و ضرباتی را نیز بر پیکره اسلام وارد کرده است.

,

امام جمعه اهل سنت رمشک قلعه گنج با بیان اینکه یهودیان امروز به نام اسرائیل و صهیونیسم بین الملل هستند، عنوان کرد: آنان در ابتدای اسلام به پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت علیه السلام و مسلمانان ضرباتی را وارد کردند که این اقدامات هیچگاه از اذهان مسلمانان پاک نخواهد شد.

,

وی با تأکید بر اینکه اسلام حاکمیت برتر دارد، تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) شاکله اسلام را در مدینه منوره بنا کردند و در این عرصه یهودیان سست و ضعیف شدند و در مقابله با مسلمانان شکست خوردند.

,

مولوی چاهانی با اشاره به اینکه در ابتدا یهودیان و مسیحیان با هم دشمن بودند، اما به منظور مقابله با مسلمانان و غصب سرزمین های اسلامی با یکدیگر متحد شدند و در برابر مسلمانان ایستادند، ابراز کرد: در سرزمین فلسطین پس از سال ها مجاهدت جبهه مقاومت، حماس، حزب الله و جهاد اسلامی تشکیل قدرت داده و در برابر اسرائیل ایستاده اند.

,

امام جمعه اهل سنت رمشک قلعه گنج با تأکید بر اینکه  آمریکا و اسرائیل نتوانسته اند نقشه های خود را در فلسطین عملیاتی کنند، بیان کرد: هر مسلمانی به دلیل ذات ظالمانه اسرائیل و اقدامات آنان علیه ملت مظلوم فلسطین نسبت به رژیم سفاک صهیونیستی تنفر دارد.

,

وی با بیان اینکه حکام عرب به دلیل ناتوانی و بزدلی در بازی آمریکایی ها قرار گرفته اند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که حمایت قاطع از جبهه مقاومت در برابر نقشه های اسرائیل و آمریکا دارد و همان گونه که این دولت ها تاکنون نتوانسته اند معامله قرن را عملیاتی کنند.

,

مولوی چاهانی گفت: آمریکا و اسرائیل با مطرح کردن عادی سازی روابط با کشورهای امارات و بحرین در تلاشند تا رژیم غاصب صهیونیستی بتواند در کشورهای اسلامی ورود کند؛ این در حالی است  که احساسات اسرائیل ستیزی و مقاومت زیستی در بین جوامع اسلامی به برکت وجود مجاهدان اسلام زنده است.

,

امام جمعه اهل سنت رمشک قلعه گنج تأکید کرد: از حکام عرب امارات و بحرین انتظار این بود که در خصوص توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سکوت کنند و با سیاست های آمریکایی همکاری نمی کردند و حتی بر آنها واجب بود که اسرائیل را تحریم کنند نه آنکه دست همکاری به آنها بدهند.

,

وی تصریح کرد: متأسفانه امارات و بحرین در یک حرکت بسیار نابخردانه و بزدلانه در جهت همکاری با آمریکا و اسرائیل در راستای تضعیف مردم مظلوم فلسطین دست همکاری با آنان داده اند.

,

مولوی چاهانی با اشاره به محکومیت اقدام امارات و بحرین در عادی سازی روابط با اسرائیل توسط مسلمانان جهان اسلام اظهار کرد: حکام عرب در راستای نابودی سرزمین های اشغالی و فلسطین در حال فعالیت و برنامه ریزی هستند و خداوند نیز نقشه های انان را نقش بر آب خواهد کرد.

,

امام جمعه اهل سنت رمشک قلعه گنج ابراز کرد: اهل سنت این حرکت مذبوحانه و بزدلانه را به شدت محکوم می کنند و ان شاالله جبهه مقاومت در آینده نزدیک پیروز خواهد شد و اجازه نخواهند داد نقشه حکام عرب محقق شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه