اخبار داغ

استاندار لرستان:

شناسایی ۱۳ هزار نفر واجد شرایط طرح ملی مسکن در لرستان/۱۰ هزار واحد احداث می‌شود

شناسایی ۱۳ هزار نفر واجد شرایط طرح ملی مسکن در لرستان/۱۰ هزار واحد احداث می‌شود
خادمی، استاندار لرستان گفت: 10 هزار و 700 واحد مسکونی توسط دولت در قالب طرح ملی اقدام مسکن در استان لرستان احداث می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سید موسی خادمی با اشاره به اجرای طرح ملی مسکن در استان اظهار داشت: از طریق این پروژه برای افراد واجد شرایط قرار است حدود ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در لرستان ساخته و تحویل شود که  در حال حاضر در مرحله تامین زمین در شهرستانهای مختلف بوده و در برخی از مناطق حتی پیشرفت بیشتری صورت گرفته و پروژه آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: با همکاری ستاد اجرایی، بنیاد مسکن و استفاده از ظرفیت‌ بخش خصوصی تلاش می شود که این تعهد دولت در استان لرستان به خوبی اجرا گردد.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: مردم در مرحله ثبت‌نام به خوبی عمل کرده و بیش از ۲۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام اولیه کرده که پس از بررسی  حدود ۱۳ هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شده اند که این موضوع نشان می دهد تعداد افرادی واجد شرایط از سهم اختصاص داده شده بیشتر است.

,

وی با اشاره به ضرورت واریز مبلغ اولیه ثبت نام از طرف واجدین شرایط گفت: علیرغم ارسال پیامک به واجدین شرایط تعداد افرادی که مبلغ اولیه ثبت نام را واریز کرده‌اند متاسفانه بسیار کم است که این موضوع کار را در استان لرستان مقداری عقب می‌اندازد.

,

خادمی عنوان کرد: تقریبا زمین این طرح مجانی در اختیار افراد قرار داده می شود و تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت نیز به آن تعلق گرفته و هزینه های مربوط به صدور پروانه، نظام مهندسی و در انشعابات و اشتراکات زیر ساختی نیز تخفیفات خاصی مورد نظر است.

,

استاندار لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح اقدام ملی مسکن فرصت مغتنمی برای  خانه دار شدن است، ضروریست تا افراد مبلغ اولیه را که حدود ۴۰ میلیون تومان است سریع‌تر به حساب مربوطه واریز کرده تا بتوانیم عملیات اجرایی را در استان لرستان سریعتر آغاز کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه