اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز:

پیوند امت و ولایت، نقشه‌های دشمنان اسلام را نابود کرد

پیوند امت و ولایت، نقشه‌های دشمنان اسلام را نابود کرد
حجت الاسلام لرستانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز گفت: پیوند امت و ولایت، نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان را در انقلاب اسلامی ایران نابود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام علی لرستانی در دوره تربیت و تعالی پایوران با اشاره به جایگاه امام و ولایت در جامعه اسلامی اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی، آیات و روایات، نعمت ولایت زیر بنای تمام نعمات خداوند عنوان شده و به لحاظ کمی و کیفی، هیچ نعمتی به پای نعمت ولایت نمی رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی با اشاره به این که ولایت عامل حیات جامعه و دین است افزود: امت بی ولایت مرده است و حیات جامعه در گرو ولایت است چرا که ولایت، راهکار عبور از همه توطئه ها، فتنه ها و نقشه های دشمنان در جامعه بوده و تجلی حاکمیت الهی در جامعه است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، نظام الهی را در قالب ولایت فقیه زنده و احیا کرد و انقلاب اسلامی علیرغم انواع عملیات های سخت نرم و فتنه از سوی دشمنان زنده و پویا باقی مانده و رشد کرده است.

,

حجت الاسلام لرستانی عنوان کرد: مشکل اصلی ائمه معصومین(ع) عدم همراهی مردم با ولایت و ولایت محور نبودن آنان بود ولی آنچه در انقلاب اسلامی نقشه دشمنان را نابود کرد پیوند امت با ولایت است و دشمنان اعتقاد دارند مسلمانان هرچه هم زیاد شوند در صورتی که بی ولایت و امام باشند، خطری ندارند.

,

وی بیان کرد: از امام بی امت نیز از نظر دشمنان کاری برنمی آید و اقتداری ندارد، اما امت فرمان بر و متصل به ولایت را شکستی نیست، همانگونه که انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، که ادامه دهنده راه و اهداف معمار انقلاب بودند،‌ موفق بوده و کاری کرده که آمریکایی ها می گویند این انقلاب، شاخصه های ابرقدرتی را از ما گرفته و مرگ تدریجی را برایمان رقم زده است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز گفت: دشمنان حق دارند از مسلمانان بترسد زیرا به برکت انقلاب اسلامی ایران، اسلام زنده شده و ملت ها بیدار شده اند، تهدیدات و توطئه های دشمنان در دهه های مختلف با هدف از بین بردن نقطه اتصال بین امت با ولایت بوده به طوری که بمباران، فتنه ها، ‌تهاجم و نقشه های مختلف برای جداکردن امت از ولایت بوده است.

,

وی با اشاره به ضرورت حمایت از جبهه انقلاب در برابر جبهه استکبار، شاخصه هایی برای مدیران و مسئولان طراز انقلاب اسلامی را برشمرد و افزود:‌ تعبد و تقید نسبت به اسلام و پرهیز از گزینشی عمل کردن به احکام اسلامی اولین شرط برای مسئولان طراز انقلاب است و مسئول در نظام اسلامی ولایی باید باور داشته باشد که دروغ حرام بوده و گفتن دروغ به ملت حرام تر است.

,

حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه تبعیت مطلق از ولایت دومین شاخصه مسئولان طراز انقلاب اسلامی است و خدمتگزاری مردم نیز از دیگر مشخصه ها به شمار می رود که مسئولان نباید نگاه ابزاری به مردم داشته باشند گفت: ایستادگی در برابر دشمن با جسارت و قاطعیت شاخصه چهارم مسئولان طراز انقلاب اسلامی است و استکبار گرگی است که تنها در برابر قدرت کوتاه می آید و فرار می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه