اخبار داغ

معاون فرماندار جویبار اعلام کرد؛

پرداخت 37 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در جویبار

پرداخت 37 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در جویبار
زینب خدابنده گفت: با همکاری بانک‌های عامل 37 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به صنوف آسیب‌دیده از کرونای در شهرستان جویبار پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زینب خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، بابیان اینکه با همکاری بانک‌های عامل انصار، تجارت، رفاه، سپه، سینا، صادرات، ملت و ملی تسهیلات کرونایی به صنوف آسیب‌دیده پرداخت‌شده است اظهار کرد: تاکنون 1984 نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی در شهرستان جویبار در سامانه کارا ثبت‌نام کردند.
 
وی افزود: از این تعداد 916 نفر یا طرح تسهیلاتی به ارزش 37 میلیارد ریال دریافت کردند.
 
معاون فرماندار جویبار تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات برای 1372 نفر اشتغال‌زایی شد.
 
خدابنده با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات مربوط به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا نیاز به ضامن ندارد، گفت: این تسهیلات به‌تمامی اصناف و بازاریانی که از ویروس کرونا آسیب‌دیده‌اند پرداخت‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

وی بیان کرد: پرداخت تسهیلات مربوط به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا نیاز به اخذ ضامن ندارد و از شبکه بانکی درخواست می‌شود تا فراتر از مصوبه هیات دولت در این رابطه اقدام نکنند.

,

معاون فرماندار جویبار گفت: افرادی که به واسطه شیوع بیماری کرونا کسب و کارهای آنها دچار آسیب شده، باید به سامانه کارا مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

,

خدابنده بیان کرد: متقاضیان در صورت دریافت کد مربوطه می‌توانند اطلاعات هویتی خود را در این سامانه ثبت کنند تا فرآیندهای بعدی نیز طی و پس از تایید مستندات، تسهیلات به حساب آنها واریز شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه