اخبار داغ

رئیس مرکز اورژانس لرستان:

۵ پایگاه اورژانس در آزادراه های لرستان احداث می شود

۵ پایگاه اورژانس در آزادراه های لرستان احداث می شود
شیخی، رئیس مرکز اورژانس لرستان گفت: 5 پایگاه اورژانس در آزادراه های خرم آباد – اراک و خرم آباد- اندیمشک احداث می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علاءالدین شیخی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: براساس برنامه کشوری تا پایان برنامه ششم توسعه در استان لرستان  ۲۸ پایگاه اورژانس شهری و بین جاده ای نیاز است که باید ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: مقرر شد که این پایگاه  ها توسط اداره کل راه و شهرسازی ساخته شود البته مقدمات جانمایی باهمکاری اورژانس، راهداری و راه و شهرسازی انجام شود به طوری که ساخت توسط راه و شهرسازی و تجهیز به عهده اورژانس باشد.

,

رئیس مرکز اورژانس لرستان تصریح کرد: از تعداد ۲۸ پایگاه بین جاده ای تاکنون ۴ پایگاه در شهرهای الشتر، ازنا، خرم آباد آماده و کار خود را آغاز کرده اند.

,

وی با بیان اینکه پنج پایگاه اورژانس در آزادراه های لرستان احداث می شود که جانمایی این پایگاه ها انجام شده و قراراست ساخته شوند گفت: تلاش می شود که تا پایان سال دو پایگاه اورژانس در لرستان به بهره برداری برسد.

,

شیخی با اشاره به نیروی انسای مورد نیاز برای پایگاه های اورژانس افزود: از نظر نیروی انسانی به همت مسئولان دانشگاه تعداد۲۶ نفر کاردان فوریت های پزشکی به صورت شرکتی در سال ۹۹ جذب شده و ۱۴ نفر از افرادی که در آزمون ۹۸ شرکت کرده‌اند در حال جذب هستند.

,

رئیس مرکز اورژانس لرستان ورود خیرین برای تکمیل این پروژه ها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: خیرین در بخش های مختلفی اقدامات قابل توجهی انجام داده و هر جایی که نیاز بوده به کمک شتافتند که انتظار می رود خیرین در ساخت و تجهیز پایگاههای اورژانس همکاری و یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه