اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تاکید کرد؛

نیاز دانش‌آموزان هرمزگانی به گوشی هوشمند و تبلت

نیاز دانش‌آموزان هرمزگانی به گوشی هوشمند و تبلت
الهیاری گفت: در سال جاری به دلیل شرایطی که بر جامعه تحمیل شد کار تعلیم و تربیت و آموزش پیچیده‌تر شده است که آن هم به لحاظ داشتن ضرورت های آموزشی و گوشی هوشمند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار کرد: یک دهه از عمر کمیته امداد در عرصه کمک به دانش آموزان با برگزاری جشن عاطفه ها گذشته است و هرسال شاهد مشارکت و حضور گرم مردم و نیکوکاران در این پویش ملی-مذهبی بودیم، در سال جاری نیز به دلیل شرایطی که بر جامعه تحمیل شد کار تعلیم و تربیت و آموزش پیچیده تر شده است که آن هم به لحاظ داشتن ضرورت های آموزشی و گوشی هوشمند است که پویش شورعاطفه ها پاسخ به این نیاز تحصیلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان افزود: شور عاطفه ها که از ۲۲ شهریور شروع شده است و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد، دعوت و جذب و مشارکت مردم در زمینه تامین تجهیزات آموزشی به خصوص گوشی هوشمند و تبلت است.

,

الهیاری ادامه داد: در استان هرمزگان قریب به ۷۰ هزار دانش آموز نیازمند داریم، ۴۴ هزار نفر آنهایی هستند که به نوعی متصل به کمیته امدادو بخشی نیز نیازمندانی هستند که از هیچ گونه خدماتی بهره مند نیستند و ضرورت دارد با این مشارکت تجهیزات را آماده و در اختیار آنها قراردهیم.

,

وی اضافه کرد: سال گذشته در برنامه جشن عاطفه ها ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی جمع آوری شده بود که آنرا توزیع و تقدیم خانواده ها کردیم اما با این حال پاسخگوی تمام نیازمندان نبود، اگر به دنبال عدالت و شور و نشاط در جامعه هستیم بهترین نوع کمک به هم نوع، ایجاد فرصت های تحصیلی و آموزش برابر است.

,

الهیاری افزود: تمام تلاش ما در برنامه شور عاطفه ها براین است که یک فضای همدلی و مهربانی را در جامعه اسلامی ایجاد کنیم، کمیته امداد یک بستر خوبی را فراهم کرده است تا هم نیازمندان و خیرین را شناسایی کند و یک مسیر ارتباطی را بین آنها ایجا کرده و از بستر مشارکت های کوچک و خرد مردمی توانسته ات مشکلات بزرگ جامعه را برطرف کند.

,

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان ادامه داد: به دنبال آن هستیم که با برگزاری چنین مشارکت هایی با افتخار بگوییم هیچ دانش آموز نیازمندی در استان هرمزگان وجود ندارد که به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل کرده باشد که این شعار شامل تمام مدارس استان می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه