اخبار داغ

جانشین سپاه امام رضا(ع):

دشمن به دنبا ایجاد ناامیدی در کشور است

دشمن به دنبا ایجاد ناامیدی در کشور است
سردار شفاهی گفت: دشمن با تمام تلاش به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است، اگر چه در کشور مشکلاتی نیز داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صبح توس، سردار احمد شفاهی، جانشین سپاه امام رضا(ع) صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در فرهنگسرای سیمرغ گفت: از اول انقلاب ما درگیر تحریف و تحریم بوده‌ایم و این راهبرد دشمن کماکان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: دشمنان اسلام و نظام اسلامی به نحوی مطالب را برعکس جلوه دادند که صدام و هم پیاله‌هایشان را جوری تحریک کردند که فکر‌ می‌کرد با یک حمله به آرزوهای دیرینه‌اش می‌رسد و فضا را به نحوی ترسیم کردند که ایران آماده تسلیم شدن است.

,

جانشین سپاه امام رضا(ع) گفت: در پایان جنگ هم ما دچار تحریف شدیم، فراموش ‌نکرده‌ایم زمانی که مکاتباتی بر اساس شرایط بین مسئولین ایران و عراق انجام شد،‌ برخی‌ها تلاش کردند که مردم باور کنند که بخاطر نامه‌نگاری‌ها جنگ پایان یافت، اگر ‌نبود استقامت و پایمردی آیا نتیجه دفاع مقدس این چنین بود.

,

شفاهی با اشاره به راهکار جلوگیری از تحزیف گفت: شرط عدم تحریف آن است که مردم در ‌صحنه باشید و اتفاق‌های دفاع مقدس را به درستی بازسازی‌ کنند.
وی اظهار داشت: کنگره ملی شهدا به این دلیل است که فضا را برای مغرضین باز نگذاریم که دفاع مقدس را تحریف ‌کنند.

,
,

جانشین سپاه امام رضا(ع) با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تحریف در انقلاب عنوان داشت: تلاش تعدادی از افراد جامعه این است که در جامعه و اهداف آن تحریف ایجاد کنند.

,

شفاهی تاکید کرد: قبول داریم که آمریکا دشمن قدرت‌مندی است ولی قبول داریم که ایران نسبت به ۴۰ سال قبل خیلی قوی شده است و آمریکا طی این مدت خیلی ضعیف شده است.

,

وی اظهار داشت: دشمن با تمام تلاش به دنبال یاس و ناامیدی در کشور است، اگر چه در کشور مشکل نیز داریم. همه ما در هر صنف و قشر مسئول و وظیفه داریم تلاش و خدمت کنیم تا از این مشکلات عبور‌ کنیم.

,

جانشین سپاه امام رضا(ع) گفت: باید اولویت‌ها را شناسایی کنیم و اولویت‌های دشمن برای ضربه زدن به کشور را بشناسیم، آیا چیزی جز اقتصاد و معیشت کشور اولویت ضربه زدن به کشور است.

,

شفاهی تصریح کرد: چرا برخی‌ها آدرس غلط می‌دهند و می پ‌خواهند بگویند مشکل کشور ما معیشت نیست! این گونه دیگری تحریف است.

,

سید علی اکبر حسینی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی این ناحیه گفت: طی ۳۰ سال خدمت یک روز هم نشد به دغدغه هایم که پاسداری از انقلاب بود فکر و تلاش نکنم.

,

وی افزود: طی هفت سال گذشته بیش از هزار یادمان شهید در نیشابور برگزار شد.

,

حسینی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۱۱ هزار نفر روز اردوی ‌جهادی در نیشابور برگزار‌شده است و ۴۵ خانه معسر طی این مدت ساخته شده است.

,

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور تاکید کرد: طی این سال‌ها هزار و ۳۰۰ شغل ایجاد شده است و بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به بسیجیان داده شده است.

,

در انتهای این مراسم علی نیک یاد،‌ به هنکان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور‌منصوب و سید علی اکبر حسینی به کسوت بازنشستگی ‌نائل آمد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه