اخبار داغ

یک منبع آگاه خبر داد:

کشف ۳۰۰ کیلو گوشت فاسد در سرآسیاب ملارد

کشف ۳۰۰ کیلو گوشت فاسد در سرآسیاب ملارد
یک منبع آگاه گفت: پس از تحقیقات میدانی، تکمیلی و هماهنگی با مقام قضایی، اطلاعات سپاه و کارشناسان اداره بهداشت و دامپزشکی، محل دپوی گوشت‌های فاسد در سرآسیاب ملارد کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز، طی گزارشات مردمی و رصدی که در فضای مجازی انجام شد، پس از تحقیقات میدانی و تکمیلی و هماهنگی با دستور مقام قضایی و عوامل اطلاعات سپاه و کارشناسان اداره بهداشت و دامپزشکی، محل دپوی گوشت‌های فاسد در سرآسیاب ملارد کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,
این در حالی است که پس از ورود به محل دپو، چندین یخچال صنعتی و برچسب‌های تقلبی و بیش از ۳۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد و غیرمجاز در محل مذکور رویت شد.
,
 
,
کارگران محل مذکور با اعلام بی‌اطلاعی از روند این فعالیت، صاحب گوشت‌ها را مسئول این اقدام خلاف قانون می‌دانستند، اما صاحب گوشت پس از اینکه مطلع شد، محل توزیع گوشت‌های فاسد کشف شده است، بلافاصله از محل گریخت.
,
 
,
خرید غدای سگ و ترکیب آن با ضایعات مرغ
, خرید غدای سگ و ترکیب آن با ضایعات مرغ,
 
,
براساس اسناد و مدارکی که توسط مأموران پلیس و مقامات قضایی کشف شده، گوشت‌های مرجوعی و فاسد به اسم غذای سگ از کشتارگاه‌های حومه ملارد خریداری و پس از ترکیب با ضایعات مرغ چرخ می‌شد و به عنوان گوشت چرخ‌کرده ارزان‌قیمت درب کشتارگاه با بسته‌بندی جدید، عنوان و برچسب جعلی و غیرمجاز و تاریخ مصرف نامعلوم به رستوران‌داران منطقه ملارد و فردیس و کرج به فروش می‌رسید.
,
 
,
توسط مأموران نیروی انتظامی و مقامات قضایی، گوشت‌های فاسد پس از ضبط به سردخانه یکی از کارخانه‌های فرآورده پروتئینی شهرستان ملارد منتقل شد؛ بنابراین پس از نمونه‌برداری و آزمایشات بعدی اخبار تکمیلی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه