اخبار داغ

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز مطرح کرد؛

سهام عدالت 6 دهک پائین جامعه در گرو مصوبه مجلس

سهام عدالت 6 دهک پائین جامعه در گرو مصوبه مجلس
اکبر حیدری گفت: با توجه به اینکه 6 دهک پائین جامعه سهام عدالت دریافت نکرده اند کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال برخورداری این قشر از سهام عدالت خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز امروز شنبه در جمع خبرنگاران، سهام عدالت را تابعی از بورس دانست و در جمع خبرنگاران، گفت: متاسفانه برخی از افراد سهام عدالت خود را از طریق بانک ها به فروش رسانده اند و به این دلیل از عدم واریز سهام عدالت خود گلایه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
اکبر حیدری با تاکید بر اینکه مردم سهام عدالت خود را نفروشند و در صورت ناچاری، آن را از طریق کارگزاری ها به فروش برسانند، افزود: با توجه به الکترونیکی شدن تمامی فرایندهای سهام عدالت، دیگر اسناد و مدارک فیزیکی معنی نداشته و افرادی که مدارک خود را گم کرده اند نیاز به مراجعه به جایی ندارند.
,
 
,
وی درباره اعطای وام با پشتوانه سهام عدالت به متقاضیان، اظهار داشت: شورای عالی بورس برای ترغیب مردم به حفظ دارایی های سرمایه ای از جمله بورس، در نظر دارد با وثیقه گذاری سهام عدالت، مردم کارت های اعتباری را برای دریافت وام از بانک ها تهیه کنند.
,
 
,
حیدری با اشاره به اینکه مردم با به ضمانت گذاشتن 69 درصد از سهام عدالت و بدون نیاز به ضامن می توانند از بانک هایی که شبای آنها در سامانه سهام عدالت ثبت شده است، وام دریافت کنند، تصریح کرد: این وام ها 3 ساله و با سود 18 درصد استو ضوابط آن از طریق بانک ها اعلام می شود.
,
 
,
مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز در خاتمه درباره ساماندهی جاماندگان سهام عدالت، خاطرنشان داشت: با توجه به اینکه 6 دهک پائین جامعه سهام عدالت دریافت نکرده اند کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال برخورداری این قشر از سهام عدالت خواهد بود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه