اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

مسائل قومیتی در چهارمحال و بختیاری شرایط حساس و ویژه ای دارد/ تنش ها حل و مدیریت شود

مسائل قومیتی در چهارمحال و بختیاری شرایط حساس و ویژه ای دارد/ تنش ها حل و مدیریت شود
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مسائل استان چهارمحال و بختیاری باید شناسایی شود و با تدبیر با مسئله مواجه شدن بسیار مهم است تا بتوان تنش‌ها را حل و مدیریت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد عصر امروز در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اظهار کرد: خداوند به ما توفیق دهد که در مسیر امامت و مهدویت به معنای واقعی سرباز باشیم.

نکونام افزود: برخی از افراد راه کج را انتخاب کردند و فرصتی را که برای رسیدن به بهشت در اختیار آن‌ها قرار گرفته شده است را قدر نمی‌دانند و به سمت جهنم حرکت می‌کنند، خوشبختانه نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف بسیار خوب عمل کرده است، این نیروها باید در عمل قدر لباس و جایگاه خود را خوب بشناسند و بدانند.

وی با اشاره به اینکه خدمت در این نظام با دیگر نظام های دنیا تفاوت های زیادی دارد تصریح کرد:خدمت در نظامی که تمدن‌ساز است و تلاش دارد بر اساس توحید و در پی آرمان امام عصر(عج) حرکت کند حتما فرق دارد و محاسبه اجرش هم معنوی است .

نکونام بیان داشت: نیروهای انتظامی علاوه بر مقابله جدی با مخدوش‌کنندگان نظم و امنیت عمومی در عرصه خدمت نیز از جان و آبروی خود دریغ نمی‌کنند و این ویژگی نیروهای مخلص نظام است.

وی عنوان کرد : برخی هم در این نظام هستند که قدر موقعیت نمی‌دانند و برای خود خسران رقم می‌زنند.

نکونام خاطرنشان کرد: مسائل استان باید شناسایی شود و با تدبیر با مسئله مواجه شدن بسیار مهم است تا بتوان تنش‌ها را حل و مدیریت کرد.

وی عنوان کرد این استان دارای محورهای ترانزیتی است که در آن‌ها موادمخدر نیز جابجا می‌شود و عملکرد ناجا در کشف موادمخدر قاچاق قابل تقدیر است.

نکونام در پایان خاطر نشان کرد: لازم است نیرو انتظامی در مسائل و موضوعات مختلف متناسب با هر منطقه ای مشکلات را شناسایی و برای حل آن برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه