اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مجلس بهبود بازار سرمایه را به وزیر اقتصاد تکلیف کرد/ برگزاری جلسات تخصصی برای حمایت از بازار

مجلس بهبود بازار سرمایه را به وزیر اقتصاد تکلیف کرد/ برگزاری جلسات تخصصی برای حمایت از بازار
طاهری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی موضوع بازار سرمایه مورد بحث جدی قرار گرفت گفت: در این جلسه بهبود بازار سرمایه توسط مجلس به وزیر اقتصاد تکلیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی که امروز به منظور بررسی وضعیت بازار بورس، مسکن و ارز تشکیل شده بود اظهار کرد: در این جلسه وزیر اقتصاد گزارشی از عمکلرد دولت در حوزه اقتصادی داد و نمایندگان نیز نظرات خود را اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه در این جلسه یک سری تکالیفی جهت بهبود وضعیت بازار سرمایه به وزیر اقتصاد تکلیف شد تصریح کرد: جلسات تخصصی نیز با حضور کارشناسان این حوزه امروز و فردا جهت حمایت از بازار سرمایه تشکیل خواهد شد.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در این جلسه موارد و مشکلات ارزی نیز به صورت دقیق مطرح شد و نمایندگان نیز نظرات خود را جهت اصلاح وضعیت فعلی اعلام کردند.

,

وی با بیان اینکه اگر دولت نکاتی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت را عمل کند قطعا تاثیر گذار خواهد بود ابراز کرد: در این جلسه موضوع بازار گردانی دولت در بورس مطرح و مورد بررسی جدی قرار گرفت.

,

طاهری با تاکید براینکه در مورد تاثیر 7 یا 8 شرکت شاخص ساز در اختیار دولت نیز بحث‌هایی شد عنوان کرد: همچنین در مورد 75 درصد سهم‌هایی که توسط این شرکت‌ها جا‌به‌جا می‌شود نیز مواردی مطرح شد.

,

وی با تاکید براینکه مجلس به موضوع نظارت‌های بیشتر دولت به بازار بورس تاکید جدی داشت افزود: همچنین در خصوص شناسایی سهم‌هایی که نقش بیشتری در جابه‌جایی بازار بورس دارند نیز بحث‌هایی مطرح شد.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: همچنین در خصوص جریان نقدینگی بورس و اینکه این موضوع به کدام سمت در حال هدایت است نیز مباحثی طرح کردیم که از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه