اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

پروژه‌های ورزشی استان زنجان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود

پروژه‌های ورزشی استان زنجان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود
خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پروژه‌های ورزشی استان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خلیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه پروژه‌ها با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری می رسند اظهار کرد: مسئولان ارشد استانی پیگیر سفر وزیر ورزش و جوانان به استان زنجان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمان سفر وزیر ورزش و جوانان به استان زنجان مشخص نشده است ابراز کرد: استخر هیدج  از جمله پروژه‌هایی است که در چند روز آینده عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و با حضور وزیر به بهره برداری می‌رسد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه استخر صائین قلعه و سکوی تماشاگران شهرستان سلطانیه نیز آماده افتتاح است گفت: سالن شمشیربازی و تیراندازی نیز آماده افتتاح بوده و چمن مصنوعی روستای شویر شهرستان خرمدره با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار زنجان افتتاح خواهد شد.

,

وی در ادامه با اشاره به وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان بیان کرد: در حال حاضر این پروژه فعال بوده و امسال ۲۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار پیش بینی شده است.

,

خلیلی گفت: امیدواریم که این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد به طوریکه قسمتی از اعتبارات پروژه تخصیص پیدا کرده و روند اجرای پروژه نیز در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه