اخبار داغ

بازار نقل‌وانتقالات فوتبال؛

تراکتور در خاموشی، ماشین‌سازی‌ در فراموشی!

تراکتور در خاموشی، ماشین‌سازی‌ در فراموشی!
با ندیک شدن به شروع فصل جدید، دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی شرایط متفاوتی در نقل و انتقالات پیدا کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، با گذشت بیش از دو هفته از آغاز فصل نقل‌انتقالات فوتبال کشور، تراکتور و ماشین‌سازی به عنوان دو نماینده دیار آذربایجان وضعیت متفاوتی در این پنجره از نقل‌وانتقالات دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

تراکتور که در آخرین بازی فصل خود موفق به کسب قهرمانی جام حذفی و سهمیه مستقیم آسیایی شد، از آن روز در خاموشی به سر می‌برد و حتی تکلیف سرمربی این تیم برای فصل آینده معلوم نیست.

,

تراکتوری‌ها با احتمال محرومیت ساکت الهامی به دنبال جایگزین برای این سرمربی هستند و با گزینه‌های مدنظر خود نیز مذاکراتی انجام داده‌اند که فعلا این مذاکرات به نتیجه نرسیده است.

,

شنیده می‌شود مسئولان این تیم علیرغم نامشخص بودن وضعیت کادرفنی‌شان با چند بازیکن به توافق ضمنی دست یافته و منتظر تعیین تکلیف نیمکت خود هستند تا از نفرات جدیدشان رونمایی کنند!

,

در سوی دیگر جدایی تنها یک بازیکن از جمع سرخ‌پوشان قطعی شده و رشید مظاهری که سرانجامِ یک فصل حضورش در تبریز به فسخ قرارداد و شکایت کشید، به تیم استقلال پیوست.

,

ماشین‌سازی تیم قدیمی فوتبال تبریز اما پس از انتقالی که در مالکیت‌ این تیم صورت پذیرفت، خیلی زود سرمربی جدید خود را معرفی و کارش را در بازار نقل‌وانتقالات شروع کرد.

,

سبزقبایان تا این لحظه 7 خروجی و 4 ورودی داشته‌‌اند و با توجه به جدایی بازیکنان اصلی فصل گذشته، می‌توان گفت این تیم به دنبال فراموشی لیگ کابوس‌وار نوزدهم و حضور در لیگ بیستم با سیمای جدید است.

,

نکته جالب در مورد این تیم تبریزی در مورد نفرات تازه‌واردش است که همگی از تیم‌های دسته اولی جذب شده‌اند و ماشین‌سازان هنوز از سهمیه لیگ برتری خود استفاده نکرده‌اند.

,

درگوشی ما حاکی است، ماشین‌سازی امیدوار به حذف قانون منع جذب بازیکنان خارجی بوده و درهمین راستا می‌خواهد از خیر چند سهمیه لیگ برتری بگذرد تا جای خالی برای سهمیه فیفا داشته باشد!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه