اخبار داغ

اللهیار ترکمن ؛

جزییات دریافت 17،5 درصد فوق‌العاده ویژه معلمان تمام وقت را تشریح کرد

جزییات دریافت 17،5 درصد فوق‌العاده ویژه معلمان تمام وقت را تشریح کرد
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش جزئیات برقراری فوق‌العاده ویژه در احکام معلمان تمام‌وقت، را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی الهیار ترکمن در مورد جزئیات طرح معلم تمام‌وقت، اظهار کرد: در آموزش‌وپرورش دو مصوبه برای برقراری فوق‌العاده ویژه در حکم حقوقی شاغلین وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش افزود: طبق مصوبه اول همکاران فرهنگی که 6 ساعت بیشتر از ساعات کاری مجاز خود خدمت می‌کنند به‌عنوان معلم تمام‌وقت، معرفی‌ شده و از افزایش 17.5 درصدی فوق‌العاده ویژه در حکم حقوقی خود برخوردار می‌شوند.
,
 
,
الهیار ترکمن ادامه داد: همچنین طبق مصوبه اخیر در راستای رتبه‌بندی فرهنگیان، با توجه به رتبه حرفه‌ای آن‌ها فوق‌العاده ویژه‌ای در حکم حقوقی این افراد برقرار شده است.
,
 
,
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان می‌توانند همزمان از مزایای هر دو مصوبه فوق‌العاده ویژه استفاده کنند، گفت: این مصوبات یکدیگر را نقض نمی‌کنند یعنی برای نیروهای آموزشی با توجه به رتبه آن‌ها به‌صورت سیستمی فوق‌العاده ویژه برقرار می‌شود و اگر همین نیروی آموزشی با افزودن 6 ساعت‌ به ‌ساعت تدریس خود به معلم تمام‌وقت تبدیل شود، از مزایای فوق‌العاده ویژه طرح معلم تمام‌وقت نیز برخوردار می‌گردد.
,
 
,
وی گفت: با حمایت دولت و پیگیری وزیر آموزش‌وپرورش توانستیم امتیازات این افزایش حقوق را به‌صورت قانونی در بیمه و بازنشستگی فرهنگیان هم وارد کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: فارس
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه