اخبار داغ

دفاع مقدس نماد عظمت، اقتدار، عزت و مظلومیت ملت ایران است

دفاع مقدس نماد عظمت، اقتدار، عزت و مظلومیت ملت ایران است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: دفاع مقدس نماد عظمت، اقتدار، عزت و مظلومیت ملت ایران است، باید تلاش کنیم تا افتخارات و ارزش ها و رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به خوبی تبیین شده و به میراثی ماندگار مبدل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیارآفتاب؛ جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز در فرماندار فراهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

حسن خزائی پور، فرماندار شهرستان فراهان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: یکی از درخشان‌ترین دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایام دفاع مقدس است و مهم ترین سند افتخار آمیز ملت ما است.

,

وی افزود: بزرگداشت دفاع مقدس ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کرده اند و باید این فرهنگ و ارزش‌ها همچون نهضت عاشورای امام حسین (ع) فراگیر شده و بصورت نهادینه به نسل‌های بعدی و جوانان منتقل شود.

,

خزائی پور اظهارکرد: توجه به ارزش‌های اعتقادی، دینی، مذهبی و افتخارات ملی و تجربیات دوران دفاع مقدس، ملت ایران را به یک ملت متحد و همدل تبدیل کرده که همواره در شرایط سخت و بحرانی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

,

فرماندار فراهان گفت: با وجود ویروس کرونا، برنامه‌ها در سطح شهرستان با رعایت آیین نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا و با رعایت موازین بهداشتی انجام خواهد شد.

,

وی افزود: همه روسای ادارات شهرستان ملزم هستند بیش از پیش برای هر چه باشکوه‌تر برپا شدن آن مشارکت داشته باشند.

,

دفاع مقدس نماد عظمت، اقتدار، عزت و مظلومیت ملت ایران است

, دفاع مقدس نماد عظمت، اقتدار، عزت و مظلومیت ملت ایران است, دفاع مقدس نماد عظمت، اقتدار، عزت و مظلومیت ملت ایران است,

در ادامه سرهنگ نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: دفاع مقدس نماد عظمت، اقتدار، عزت و مظلومیت ملت ایران است، باید تلاش کنیم تا افتخارات و ارزش ها و رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به خوبی تبیین شده و به میراثی ماندگار مبدل شود.

,

وی افزود: شعار چهلمین سالگرد دفاع مقدس شعار محوری «ما قوی هستیم» است که تبلور عینی آن را در همه عرصه‌ها در مقابل استکبار جهانی شاهد بوده‌ایم و الگویی برای ملت‌های مسلمان و آزادی خواه شده‌ایم.

,

نجفی با اشاره به این که یکی از اولویت‌های برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان بستر فضای مجازی است افزود: امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت دفاع مقدس در نظر گرفته شده است، برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ غنی دفاع مقدس در جامعه و به‌خصوص در بین نسل جدید باید نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان اظهارکرد: آذین بندی سطح شهر و ادارات، گلباران و غبار روبی مزار مطهر شهدا، مشارکت در برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در استان، خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس، رژه موتوری و خودرویی، دیدار با امام جمعه و یادگاران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فراهان است.

,

وی گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی، تشریح نقش زنان در دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان و مدافعان سلامت، ویزیت رایگان توسط پزشکان متخصص، برگزاری مسابقات ورزشی، پویش فرهنگی کتابخوانی با موضوع شهداء، مسابقه مجازی نقاشی، دلنوشته و عکس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه